Ekonomija novca, bankarstva i financijskih tržišta

Ekonomija novca, bankarstva i financijskih tržišta

Frederic S. Mishkin

Knjiga Ekonomija novca, bankarstva i financijskih tržišta pruža detaljan uvid u funkcije novca, ulogu banaka i dinamiku financijskih tržišta, analizirajući njihov utjecaj na ekonomiju i monetarnu politiku.

Razvijajući analitički okvir za proučavanje novca, bankarstva i financijskog tržišta, autor ovog udžbenika omogućuje čitateljima dublje shvaćanje struktura financijskih tržišta, upravljanja bankama i uloge novca u gospodarstvu. Novim materijalima, primjerima iz prakse i analizama slučajeva, ekonomski je objašnjeno kako djeluju novac i bankarske institucije. Naglašena je važnost interneta kao prikladan izvor za financijska istraživanja. Frederic S. Mishkin profesor je bankarstva i financijskih institucija, a u svojim istraživanjima se bavi monetarnom politikom i njezinim utjecajem na financijska tržišta i ukupno gospodarstvo.

Naslov izvornika
The economics of money, banking, and finacial markets
Prijevod
Ana Martinis, Goran Jovičić, Josip Funda
Dimenzije
26 x 22 cm
Broj strana
660
Nakladnik
Mate d.o.o, Zagreb, 2010.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Novo
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Financijska tržišta i institucije

Financijska tržišta i institucije

Frederic S. Mishkin, Stanley G. Eakins

"Financijska tržišta i institucije" autora Frederica S. Mishkina i Stanleyja G. Eakinsa (izdanje iz 2005.) pruža sveobuhvatan pregled financijskih sustava, istražujući ulogu financijskih tržišta, institucija i instrumenata u ekonomiji.

Mate d.o.o, 2005.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
31,48
Ekonomija spomeničke baštine

Ekonomija spomeničke baštine

Hrvoje Šošić
Školska knjiga, 1991.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
2,50
Suvremena prodaja: stvaranje vrijednosti za kupca

Suvremena prodaja: stvaranje vrijednosti za kupca

Barry L. Reece, Gerald L. Manning

Suvremena prodaja vrhunski je udžbenik iz prodaje koji prati promjene tržišnih uvjeta kao i sve veća očekivanja kupaca. Svrha je svakoga novog izdanja knjige Suvremena prodaja učiniti ovaj udžbenik što praktičnijim i primjenjivijim.

Mate d.o.o, 2008.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
30,00
Blefsikon: Marketing

Blefsikon: Marketing

Graham Harding, Paul Walton
Mozaik knjiga, 1994.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
2,48
The Black Swan: The Impact of the Highly Improbable

The Black Swan: The Impact of the Highly Improbable

Nassim Nicholas Taleb

Fenomenalan međunarodni bestseler koji nam pokazuje kako prestati pokušavati sve predvidjeti - i iskoristiti neizvjesnost

Penguin books, 2007.
Engleski. Latinica. Broširano.
9,45
Ponašanje potrošača

Ponašanje potrošača

Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk

"Ponašanje potrošača" autora Leona G. Schiffmana i Leslie Lazar Kanuk jedno je od najpoznatijih djela u području potrošačkog ponašanja.

Mate d.o.o, 2004.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
9,58