Ekonomija novca, bankarstva i financijskih tržišta

Ekonomija novca, bankarstva i financijskih tržišta

Frederic S. Mishkin

Knjiga Ekonomija novca, bankarstva i financijskih tržišta pruža detaljan uvid u funkcije novca, ulogu banaka i dinamiku financijskih tržišta, analizirajući njihov utjecaj na ekonomiju i monetarnu politiku.

Razvijajući analitički okvir za proučavanje novca, bankarstva i financijskog tržišta, autor ovog udžbenika omogućuje čitateljima dublje shvaćanje struktura financijskih tržišta, upravljanja bankama i uloge novca u gospodarstvu. Novim materijalima, primjerima iz prakse i analizama slučajeva, ekonomski je objašnjeno kako djeluju novac i bankarske institucije. Naglašena je važnost interneta kao prikladan izvor za financijska istraživanja. Frederic S. Mishkin profesor je bankarstva i financijskih institucija, a u svojim istraživanjima se bavi monetarnom politikom i njezinim utjecajem na financijska tržišta i ukupno gospodarstvo.

Naslov originala
The economics of money, banking, and finacial markets
Prevod
Ana Martinis, Goran Jovičić, Josip Funda
Dimenzije
26 x 22 cm
Broj strana
660
Izdavač
Mate d.o.o, Zagreb, 2010.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.

Nema primeraka u ponudi

Poslednji primerak je nedavno prodat.

 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Financijska tržišta i institucije

Financijska tržišta i institucije

Frederic S. Mishkin, Stanley G. Eakins

"Financijska tržišta i institucije" autora Frederica S. Mishkina i Stanleyja G. Eakinsa (izdanje iz 2005.) pruža sveobuhvatan pregled financijskih sustava, istražujući ulogu financijskih tržišta, institucija i instrumenata u ekonomiji.

Mate d.o.o, 2005.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
31,48
Međunarodna ekonomija / International economics

Međunarodna ekonomija / International economics

Ljubomir Baban, Goran Marijanović

Ova knjiga nudi sveobuhvatan i razumljiv prikaz glavnih tema međunarodne ekonomije od strane dvojice vrhunskih naučnika u ovoj oblasti.

Ekonomski fakultet Osijek - EFOS, 1998.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
6,82
Kako postati bogat u Hrvatskoj

Kako postati bogat u Hrvatskoj

Sanjin Frlan

Od nule do miliona za dve godine ili manje!

Frlan, 2010.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
9,36
Marketing management / Upravljanje marketingom

Marketing management / Upravljanje marketingom

Philip Kotler

Marketingmanagement ist der führende Marketingtext, da sein Inhalt und seine Organisation stets die Veränderungen in der Marketingtheorie und -praxis widerspiegeln.

Informator, 1994.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
14,98
Najveći trgovac na svijetu

Najveći trgovac na svijetu

Og Mandino

Es spielt keine Rolle, wer Sie heute sind … denn in diesem ungewöhnlichen Bestseller können Sie lernen, wie Sie Ihr Leben verändern können, indem Sie die Geheimnisse der alten Schriftrollen anwenden, die Sie entdecken werden.

Mozaik knjiga, 2009.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
Knjiga se sastoji od dva toma
5,38 - 10,84
Organizacija i vođenje poslova marketinga u organizaciji udruženog rada

Organizacija i vođenje poslova marketinga u organizaciji udruženog rada

Tibor Karpati
Školska knjiga, 1977.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
2,99