Osnove marketinga

Osnove marketinga

Philip Kotler, Veronica Wong, John Saunders, Gary Armstrong

"Osnove marketinga" (2006) autora Philipa Kotlera, Veronice Wong, Johna Saundersa i Garyja Armstronga jedna je od najutjecajnijih knjiga o marketingu.

Knjiga pokriva temeljne koncepte poput tržišnog istraživanja, segmentacije, pozicioniranja, marketing miksa (4P – proizvod, cijena, distribucija, promocija) i potrošačkog ponašanja. Autori naglašavaju važnost stvaranja vrijednosti za kupce te prilagodbu strategija promjenjivim tržišnim uvjetima. Osim teorijskih osnova, knjiga pruža i primjere iz prakse, analizirajući globalne trendove i digitalizaciju marketinga. Cilj je pomoći menadžerima i studentima razumjeti kako učinkovito upravljati marketingom u konkurentskom okruženju.

Naslov izvornika
Principles of marketing
Prijevod
Maja Martinović, Emil Heršak, Ivanka Rajh, Ivana Grabar, Lidija Jelenić, Marina Kuzmić
Urednik
Đuro Njavro
Dimenzije
27 x 20 cm
Broj strana
958
Nakladnik
Mate d.o.o, Zagreb, 2006.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Oštećenja / nepogodnosti:
  • Podvlačeno penkalom/flomasterom
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Upravljanje marketingom 1-2

Upravljanje marketingom 1-2

Philip Kotler

Analiza, planiranje i kontrola

Informator, 1988.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
Knjiga se sastoji od dva toma
14,44
Upravljanje marketingom, 12. izdanje

Upravljanje marketingom, 12. izdanje

Philip Kotler, Kevin Lane Keller

"Upravljanje marketingom" (12. izdanje, 2008.) autora Philipa Kotlera i Kevina Lanea Kellera jedno je od najutjecajnijih djela iz područja marketinga.

Mate d.o.o, 2008.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
23,10
Kaotika

Kaotika

Philip Kotler, John A. Caslione

Upravljenje i marketing u turbolentnim vremenima. Neophodan vodič poslovnim vođama koji nastoje preživjeti današnje ekonomske oluje, a žele i napredovati u neizbježnim turbolencijama sutrašnjice.

Mate d.o.o, 2009.
Hrvatski. Latinica. Broširano s ovitkom.
5,24
Udžbenik statistike

Udžbenik statistike

Vladimir Serdar
Školska knjiga, 1970.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
4,26
Komentar Zakona o naknadi za imovinu oduzetu za vrijeme jugoslavenske komunističke vladavine

Komentar Zakona o naknadi za imovinu oduzetu za vrijeme jugoslavenske komunističke vladavine

Jadranko Crnić

Knjiga predstavlja temeljni pravni priručnik koji detaljno analizira Zakon o naknadi za imovinu oduzetu tijekom komunističkog režima u bivšoj Jugoslaviji.

Informator, 1997.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
9,568,60
Herojsko vodstvo

Herojsko vodstvo

Chris Lowney

Knjiga "Herojsko vodstvo" opisuje načela vodstva inspirirana isusovačkim metodama, ističući disciplinu, prilagodljivost i viziju kao ključne elemente uspješnog vodstva.

Mate d.o.o, 2005.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
18,00