Osnove marketinga

Osnove marketinga

Philip Kotler, Veronica Wong, John Saunders, Gary Armstrong

"Osnove marketinga" (2006) autora Philipa Kotlera, Veronice Wong, Johna Saundersa i Garyja Armstronga jedna je od najutjecajnijih knjiga o marketingu.

Knjiga pokriva temeljne koncepte poput tržišnog istraživanja, segmentacije, pozicioniranja, marketing miksa (4P – proizvod, cijena, distribucija, promocija) i potrošačkog ponašanja. Autori naglašavaju važnost stvaranja vrijednosti za kupce te prilagodbu strategija promjenjivim tržišnim uvjetima. Osim teorijskih osnova, knjiga pruža i primjere iz prakse, analizirajući globalne trendove i digitalizaciju marketinga. Cilj je pomoći menadžerima i studentima razumjeti kako učinkovito upravljati marketingom u konkurentskom okruženju.

Naslov izvornika
Principles of marketing
Prijevod
Maja Martinović, Emil Heršak, Ivanka Rajh, Ivana Grabar, Lidija Jelenić, Marina Kuzmić
Urednik
Đuro Njavro
Dimenzije
27 x 20 cm
Broj strana
958
Nakladnik
Mate d.o.o, Zagreb, 2006.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Oštećenja / nepogodnosti:
  • Podvlačeno penkalom/flomasterom
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Upravljanje marketingom 1-2

Upravljanje marketingom 1-2

Philip Kotler

Analiza, planiranje i kontrola

Informator, 1988.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
Knjiga se sastoji od dva toma
14,44
Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu

Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu

Philip Kotler, John T. Bowen, James C. Makens

Knjiga pruža sveobuhvatan pregled marketinških strategija i alata prilagođenih specifičnostima ugostiteljske i turističke industrije, s fokusom na kreiranje vrijednosti za goste i postizanje konkurentske prednosti.

Mate d.o.o, 2011.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
50,00
Rimsko pravo

Rimsko pravo

Marijan Horvat
Školska knjiga, 1973.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
11,32 - 13,58
Građansko pravo u teoriji i praksi - knjiga treća: Stvarna prava

Građansko pravo u teoriji i praksi - knjiga treća: Stvarna prava

Boris Vizner

Knjiga renomiranog pravnog stručnjaka, detaljan je prikaz stvarnog prava u kontekstu tadašnjeg jugoslavenskog i hrvatskog pravnog sustava. Djelo je dio Viznerova opsežnog serijala o građanskom pravu, namijenjenog studentima, pravnicima i praktičarima.

Vlastita naklada, 1969.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
19,46
Interna medicina : Principi i praksa

Interna medicina : Principi i praksa

Udžbenik za studente i liječnike

Stvarnost, 1974.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
6,50
Osnove sociologije

Osnove sociologije

Stjepan Pulišelić
Narodne novine, 1973.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
7,34