Osnove marketinga

Osnove marketinga

Philip Kotler, Veronica Wong, John Saunders, Gary Armstrong

"Osnove marketinga" (2006) autora Philipa Kotlera, Veronice Wong, Johna Saundersa i Garyja Armstronga jedna je od najutjecajnijih knjiga o marketingu.

Knjiga pokriva temeljne koncepte poput tržišnog istraživanja, segmentacije, pozicioniranja, marketing miksa (4P – proizvod, cijena, distribucija, promocija) i potrošačkog ponašanja. Autori naglašavaju važnost stvaranja vrijednosti za kupce te prilagodbu strategija promjenjivim tržišnim uvjetima. Osim teorijskih osnova, knjiga pruža i primjere iz prakse, analizirajući globalne trendove i digitalizaciju marketinga. Cilj je pomoći menadžerima i studentima razumjeti kako učinkovito upravljati marketingom u konkurentskom okruženju.

Naslov izvornika
Principles of marketing
Prijevod
Maja Martinović, Emil Heršak, Ivanka Rajh, Ivana Grabar, Lidija Jelenić, Marina Kuzmić
Urednik
Đuro Njavro
Dimenzije
27 x 20 cm
Broj strana
958
Nakladnik
Mate d.o.o, Zagreb, 2006.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Oštećenja / nepogodnosti:
  • Podvlačeno penkalom/flomasterom
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Marketing management / Upravljanje marketingom

Marketing management / Upravljanje marketingom

Philip Kotler

Upravljanje marketingom vodeći je marketinški tekst jer njegov sadržaj i organizacija dosljedno odražavaju promjene u marketinškoj teoriji i praksi.

Informator, 1994.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
14,98
Upravljanje marketingom 1-2

Upravljanje marketingom 1-2

Philip Kotler

Analiza, planiranje i kontrola

Informator, 1988.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
Knjiga se sastoji od dva toma
14,44
Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu

Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu

Philip Kotler, John T. Bowen, James C. Makens

Knjiga pruža sveobuhvatan pregled marketinških strategija i alata prilagođenih specifičnostima ugostiteljske i turističke industrije, s fokusom na kreiranje vrijednosti za goste i postizanje konkurentske prednosti.

Mate d.o.o, 2011.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
50,00
English for the Legal Profession

English for the Legal Profession

Lelija Sočanac, Miljen Matijašević, Marijana Javornik Čubrić, Snježana Husinec, Irena Horvatić Bilić

Udžbenik je pripremljen kako bi zadovoljio promjenjive potrebe studenata prava, uzimajući u obzir njihovo sve veće jezično znanje koje je rezultat širenja engleskog kao globalnog jezika i velikog utjecaja novih medija.

Narodne novine, 2019.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
16,24
Rješenje za 86 posto

Rješenje za 86 posto

Vijay Mahajan, Kamini Banga

Kako uspjeti s najvećom tržišnom prilikom u idućih 50 godina.

Mate d.o.o, 2007.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
6,20
Internal diseases: An introductory course

Internal diseases: An introductory course

V. H. Vasilenko, A. L. Grebeneva

"Interne bolesti" Vasilenka i Grebeneve pružaju opsežan pregled različitih tema interne medicine. Knjiga pokriva temeljne pojmove, dijagnostičke pristupe i mogućnosti liječenja niza bolesti koje zahvaćaju unutarnje organe.

Mir Publishers, 1990.
Engleski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
47,26