Osnove marketinga

Osnove marketinga

Philip Kotler, Veronica Wong, John Saunders, Gary Armstrong

"Osnove marketinga" (2006) autora Philipa Kotlera, Veronice Wong, Johna Saundersa i Garyja Armstronga jedna je od najutjecajnijih knjiga o marketingu.

Knjiga pokriva temeljne koncepte poput tržišnog istraživanja, segmentacije, pozicioniranja, marketing miksa (4P – proizvod, cijena, distribucija, promocija) i potrošačkog ponašanja. Autori naglašavaju važnost stvaranja vrijednosti za kupce te prilagodbu strategija promjenjivim tržišnim uvjetima. Osim teorijskih osnova, knjiga pruža i primjere iz prakse, analizirajući globalne trendove i digitalizaciju marketinga. Cilj je pomoći menadžerima i studentima razumjeti kako učinkovito upravljati marketingom u konkurentskom okruženju.

Naslov izvornika
Principles of marketing
Prijevod
Maja Martinović, Emil Heršak, Ivanka Rajh, Ivana Grabar, Lidija Jelenić, Marina Kuzmić
Urednik
Đuro Njavro
Dimenzije
27 x 20 cm
Broj strana
958
Nakladnik
Mate d.o.o, Zagreb, 2006.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Oštećenja / nepogodnosti:
  • Podvlačeno penkalom/flomasterom
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Kaotika

Kaotika

Philip Kotler, John A. Caslione

Upravljenje i marketing u turbolentnim vremenima. Neophodan vodič poslovnim vođama koji nastoje preživjeti današnje ekonomske oluje, a žele i napredovati u neizbježnim turbolencijama sutrašnjice.

Mate d.o.o, 2009.
Hrvatski. Latinica. Broširano s ovitkom.
5,24
Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu

Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu

Philip Kotler, John T. Bowen, James C. Makens

Knjiga pruža sveobuhvatan pregled marketinških strategija i alata prilagođenih specifičnostima ugostiteljske i turističke industrije, s fokusom na kreiranje vrijednosti za goste i postizanje konkurentske prednosti.

Mate d.o.o, 2011.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
50,00
Marketing management / Upravljanje marketingom

Marketing management / Upravljanje marketingom

Philip Kotler

Upravljanje marketingom vodeći je marketinški tekst jer njegov sadržaj i organizacija dosljedno odražavaju promjene u marketinškoj teoriji i praksi.

Informator, 1994.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
14,98
Socijalnim kapitalom do uspjeha

Socijalnim kapitalom do uspjeha

Wayne Baker

Kako crpsti skrivene resurse iz svojih osobnih i poslovnih mreža.

Mate d.o.o, 2004.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
4,22
Engleski za pravnike

Engleski za pravnike

Dunja M. Vićan, Zlata Pavić, Branko Smerdel

Udžbenik namijenjen studentima pravnih fakulteta i srodnih viših škola, kao i pravnicima koji se u praksi služe engleskim jezikom ili se bave prevođenjem. Knjiga pruža temeljitu podlogu za razumijevanje i korištenje engleskog jezika u pravnom kontekstu.

Narodne novine, 1989.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
11,36
Herojsko vodstvo

Herojsko vodstvo

Chris Lowney

Knjiga "Herojsko vodstvo" opisuje načela vodstva inspirirana isusovačkim metodama, ističući disciplinu, prilagodljivost i viziju kao ključne elemente uspješnog vodstva.

Mate d.o.o, 2005.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
18,00