Japanci dolaze : uzajamno dejstvo multinacionalnog biznisa i politike

Japanci dolaze : uzajamno dejstvo multinacionalnog biznisa i politike

Joši Curumi
Naslov izvornika
The Japanese are coming
Dimenzije
20 x 13,5 cm
Broj strana
366
Nakladnik
Beogradski grafičko-izdavački zavod, Beograd, 1982.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Srpski.

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

The Welfare State We're in

The Welfare State We're in

James Bartholomew

U ovoj snažnoj knjizi, koja se sada proučava na sveučilištima u Britaniji i drugdje, James Bartholomew iznosi svetogrdni argument da je država blagostanja, bez obzira na to koliko dobro mislili njeni utemeljitelji, učinila više štete nego koristi.

Politico's Publishing, 2004.
Engleski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
15,22
Vodič u investiranje

Vodič u investiranje

Robert T. Kiyosaki, Sharon L. Lechter

U što ulažu bogati, a siromašni i srednja klasa ne!

Katarina Zrinski, 2004.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
17,32
Ekonomija

Ekonomija

Samuelson, Nordhaus
Paul A. Samuelson, William D. Nordhaus

Najpoznatiji udžbenik ekonomije daje jasan, točan i zanimljiv uvod u načela suvremene ekonomike i investicije američke i svjetske ekonomije. Ovo, petnaesto izdanje, uključuje ekonomiku zdravstva i ekonomiku zaštite okoliša.

Mate d.o.o, 2000.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
35,2431,72
Teorije o višku vrednosti

Teorije o višku vrednosti

Marx
Karl Marx
Prosveta, 1978.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
Knjiga se sastoji od tri toma
23,54
Financijski menadžment

Financijski menadžment

Zoran Ivanović

U knjizi se, na osnovi znanstvenog istraživanja i autorovog dugogodišnjeg iskustva rada u banci, opisuje teorija i praksa financijskog menadžmenta u poduzeću.

Hotelijerski fakultet Opatija, 1997.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
12,56
Slušanjem do uspjeha

Slušanjem do uspjeha

Steve Shapiro

Uspješan mrežni marketing počinje privlačenjem dobrih ljudi u vašu organizaciju te brigom i pomoći, koju ćete im nuditi, da oni uspiju u postizanju svojih ciljeva.

Založba Tuma d.o.o, 2002.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
5,22