Nejednaka razmjena : rasprava o antagonizmima u međunarodnim ekonomskim odnosima

Nejednaka razmjena : rasprava o antagonizmima u međunarodnim ekonomskim odnosima

Arghiri Emmanuel
Naslov izvornika
L'echange inegal
Prijevod
Luka Marković i Faruk Redžepović
Urednik
Miloš Nikolić i Vera Popović
Dimenzije
20 x 13,5 cm
Broj strana
266
Nakladnik
Izdavački centar Komunist, Beograd, 1974.
 
Tiraž: 2.000 primjeraka
 
Latinica. Broširano s ovitkom.
Jezik: Srpski.

Dva primjerka su u ponudi

Primjerak broj 1

Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Dodano u košaricu!

Primjerak broj 2

Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Internacionala kapitala

Internacionala kapitala

Pierre Dockes
Školska knjiga, 1977.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
3,99
Psihologija uspjeha II.

Psihologija uspjeha II.

Dale Carnegie

Kako zaboraviti brige i naći zadovoljstvo u životu.

Biblioteka popularne psihologije, 1981.
Hrvatski. Latinica. Broširano s ovitkom.
10,228,18
Klasna borba i koncepcije razvoja

Klasna borba i koncepcije razvoja

Luka Marković

Ovo djelo se bavi temama klasne borbe i različitim koncepcijama društvenog i ekonomskog razvoja, pružajući uvid u sociološke i ekonomske teorije relevantne za to vrijeme.

Naprijed, 1978.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
5,98
Ekonomika

Ekonomika

Tina Drutter, Izak Drutter
Naprijed, 1964.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
1,99 - 2,46
Tržišta kapitala

Tržišta kapitala

Bernard J. Foley

Svrha je ove knjige spajanjem teoretskih rasprava i institucionalnih opisa pružiti uvid u djelovanje nekih od glavnih svjetskih tržišta kapitala. Namijenjena je studentima, ali pisana je na pristupačan način i za širu publiku.

Mate d.o.o, 1993.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
11,2410,12
Kako napraviti plan marketinga : za vaše poduzeće, proizvode i usluge

Kako napraviti plan marketinga : za vaše poduzeće, proizvode i usluge

David H. Bangs

Mali i srednji poduzetnici moraju planirati na način koji je u poslovnom svijetu uobičajen i prihvaćen, kako bi se održali na tržištu.

Jakubin i sin, 1998.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
7,48