Inventivni menadžer u 100 lekcija: Kako postati i ostati pobjednik

Inventivni menadžer u 100 lekcija: Kako postati i ostati pobjednik

Velimir Srića

Ova je knjiga na svojih blizu tri stotine stranica vrlo uspješan udžbenik inventivnog menadžmenta na mnogim sveučilištima u Hrvatskoj i široj regiji.

U ovoj knjizi se autor bavi gotovo svim teorijama, terminima, mitovima i značajnim pojmovima recentne menadžerske literature i prakse. Neke od njih potvrđuje, neke demistificira, propuštajući ih kroz osobni filter bogate akademske i poslovne prakse, stvarajući tako potpuno novu vrijednost za čitatelje. Pisana lepršavim literarnim stilom, ova se stručna knjiga čita kao triler. Oblikovana poput instruktivnog priručnika, zanimljiva je i menadžerima početnicima i onim iskusnijima koji žele unaprijediti svoje znanje i vještine. Po mišljenju recenzenata i brojnih čitatelja autor je ovim djelom dao osobni i originalni doprinos menadžerskoj teoriji i njenoj praktičnoj primjeni. Pisana poput romana, knjiga u maniri najboljih američkih bestselera pruža niz iskustava, mentalnih modela, ideja i anegdota koje istinski potiču na razmišljanje i pomažu u rješavanju svakodnevnih dilema suvremenog rukovoditelja. Djelo je nastalo kao sinteza dugogodišnjeg rada autora kao sveučilišnog profesora i konzultanta brojnih inozemnih i hrvatskih poduzeća. U knjizi su koncepcije suvremenog menadžmenta objašnjene iz perspektive koja integrira promatrača i sudionika. Napisana pristupačno, razumljivo i jasno, knjiga je vrlo osobna, jedinstvena, pisana s mudrošću, znanjem i entuzijazmom svojstvenim znalcu. Ovo djelo je značajno doprinijelo daljnjoj popularizaciji menadžmenta kao nezaobilazan udžbenik i priručnik za sve koji su fascinirani fenomenom upravljanja. Knjiga je 2006. prevedena na mađarski, a dijelovi na engleski.

Illustrations
Igor Vilagoš
Graphics design
Davor Srića
Dimensions
25 x 18 cm
Pages
292
Publisher
Znanje, Zagreb, 2003.
 
Latin alphabet. Hardcover.
Language: Croatian.
ISBN
978-9-53195-369-6

One copy is available

Condition:Used, excellent condition
 

Are you interested in another book? You can search the offer using our search engine or browse books by category.

You may also be interested in these titles

Od krize do vizije: skice za jugoslavensku tehnološku utopiju

Od krize do vizije: skice za jugoslavensku tehnološku utopiju

Velimir Srića
Mladost, 1988.
Croatian. Latin alphabet. Paperback.
3.98
Privatne istrage

Privatne istrage

Velimir Srića

Idila sa zanosnom plavušom i obračun sa narko mafijom ključni su događaji u ovom romanu čiji je glavni junak Hrvat u Americi. Njegovo ime je Vladimir i izabrao je ulice Los Anđelesa, San Franciska i Las Vegasa za svoju privatnu misiju iskorenjivanja zla.

Znanje, 2002.
Croatian. Latin alphabet. Paperback.
3.26
Nova globalna pozornica

Nova globalna pozornica

Kenichi Ohmae

Živimo u umreženom i međuzavisnom svetu, ujedinjeni u globalnoj ekonomiji koja je oslabila granice i prekogranične saveze, što je jedini način da kompanije opstanu.

Mate d.o.o, 2007.
Croatian. Latin alphabet. Hardcover.
6.50
Tamna strana upravljanja ljudima

Tamna strana upravljanja ljudima

Saša Petar

Loših menedžera ima puno, iskaču iz žbunja kad se najmanje nadate, oblikuju naše živote prema svojim potrebama i pritom ih više ili manje oštećuju, a tako je malo literature koja bi nam ukazala kako se obraniti od njih.

24 sata, 2005.
Croatian. Latin alphabet. Paperback.
9.99
Kako do rezultata

Kako do rezultata

Clinton O. Longenecker, Jack L. Simonetti

Knjiga „Kako do rezultata“ pruža praktičan vodič za postizanje ciljeva i unapređenje lične i profesionalne efikasnosti.

Mate d.o.o, 2007.
Croatian. Latin alphabet. Paperback.
7.86
Istraživanje tržišta

Istraživanje tržišta

Mira Marušić, Tihomir Vranešević

Istraživanje tržišta je decenijama prisutno kao aktivnost koja pomaže u poslovnom odlučivanju. Razumevanje i primena istraživanja tržišta postali su važna i ozbiljna komponenta poslovanja.

Adeco, 2001.
Croatian. Latin alphabet. Paperback.
24.3221.89