Inventivni menadžer u 100 lekcija: Kako postati i ostati pobjednik

Inventivni menadžer u 100 lekcija: Kako postati i ostati pobjednik

Velimir Srića

Ova je knjiga na svojih blizu tri stotine stranica vrlo uspješan udžbenik inventivnog menadžmenta na mnogim sveučilištima u Hrvatskoj i široj regiji.

U ovoj knjizi se autor bavi gotovo svim teorijama, terminima, mitovima i značajnim pojmovima recentne menadžerske literature i prakse. Neke od njih potvrđuje, neke demistificira, propuštajući ih kroz osobni filter bogate akademske i poslovne prakse, stvarajući tako potpuno novu vrijednost za čitatelje. Pisana lepršavim literarnim stilom, ova se stručna knjiga čita kao triler. Oblikovana poput instruktivnog priručnika, zanimljiva je i menadžerima početnicima i onim iskusnijima koji žele unaprijediti svoje znanje i vještine. Po mišljenju recenzenata i brojnih čitatelja autor je ovim djelom dao osobni i originalni doprinos menadžerskoj teoriji i njenoj praktičnoj primjeni. Pisana poput romana, knjiga u maniri najboljih američkih bestselera pruža niz iskustava, mentalnih modela, ideja i anegdota koje istinski potiču na razmišljanje i pomažu u rješavanju svakodnevnih dilema suvremenog rukovoditelja. Djelo je nastalo kao sinteza dugogodišnjeg rada autora kao sveučilišnog profesora i konzultanta brojnih inozemnih i hrvatskih poduzeća. U knjizi su koncepcije suvremenog menadžmenta objašnjene iz perspektive koja integrira promatrača i sudionika. Napisana pristupačno, razumljivo i jasno, knjiga je vrlo osobna, jedinstvena, pisana s mudrošću, znanjem i entuzijazmom svojstvenim znalcu. Ovo djelo je značajno doprinijelo daljnjoj popularizaciji menadžmenta kao nezaobilazan udžbenik i priručnik za sve koji su fascinirani fenomenom upravljanja. Knjiga je 2006. prevedena na mađarski, a dijelovi na engleski.

Ilustracije
Igor Vilagoš
Naslovnica
Davor Srića
Dimenzije
25 x 18 cm
Broj strana
292
Nakladnik
Znanje, Zagreb, 2003.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
978-9-53195-369-6

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Od krize do vizije: skice za jugoslavensku tehnološku utopiju

Od krize do vizije: skice za jugoslavensku tehnološku utopiju

Velimir Srića
Mladost, 1988.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
3,98
Život kao igra

Život kao igra

Velimir Srića

Priručnik u kojemu autor profesor menadžmenta kroz niz različitih mentalnih modela, nastalih na temelju vlastitog iskustva u poslovnom i društvenom životu, nudi odgovor na niz pitanja koja si svaki poslovni čovjek postavlja.

Algoritam, 2009.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
14,82
Privatne istrage

Privatne istrage

Velimir Srića

Idila sa zanosnom plavušom i obračun s narkomafijom ključna su zbivanja u ovome romanu čiji je protagonist Hrvat u Americi. Zove se Vladimir, a za svoju privatnu misiju iskorijevanja zla odabrao je ulice Los Angelesa, San Francisca i Las Vegasa.

Znanje, 2002.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
3,26
Alternativna ekonomska politika

Alternativna ekonomska politika

Aleksander Bajt
Globus, 1986.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
7,25
Rat protiv gladi

Rat protiv gladi

Vladimir Paleček

"Rat protiv gladi" Vladimira Palečka, objavljena 1979. godine, je književno djelo koje istražuje uzroke i posljedice globalne gladi te predlaže moguća rješenja za ovaj ozbiljan problem.

Međunarodni fond '' Gladno dijete '', 1979.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
4,82
Osnove marketinga

Osnove marketinga

Philip Kotler, Veronica Wong, John Saunders, Gary Armstrong

"Osnove marketinga" (2006) autora Philipa Kotlera, Veronice Wong, Johna Saundersa i Garyja Armstronga jedna je od najutjecajnijih knjiga o marketingu.

Mate d.o.o, 2006.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
41,28