Inventivni menadžer u 100 lekcija: Kako postati i ostati pobjednik

Inventivni menadžer u 100 lekcija: Kako postati i ostati pobjednik

Velimir Srića
Illustrations
Igor Vilagoš
Graphics design
Davor Srića
Dimensions
25 x 18 cm
Pages
292
Publisher
Znanje, Zagreb, 2003.
 
Latin alphabet. Hardcover.
Language: Croatian.
ISBN
978-9-53195-369-6

One copy is available

Condition:Used, excellent condition
 

Are you interested in another book? You can search the offer using our search engine or browse books by category.

You may also be interested in these titles

Od krize do vizije: skice za jugoslavensku tehnološku utopiju

Od krize do vizije: skice za jugoslavensku tehnološku utopiju

Velimir Srića
Mladost, 1988.
Croatian. Latin alphabet. Paperback.
3.98
Privatne istrage

Privatne istrage

Velimir Srića

Idila sa zanosnom plavušom i obračun sa narko mafijom ključni su događaji u ovom romanu čiji je glavni junak Hrvat u Americi. Njegovo ime je Vladimir i izabrao je ulice Los Anđelesa, San Franciska i Las Vegasa za svoju privatnu misiju iskorenjivanja zla.

Znanje, 2002.
Croatian. Latin alphabet. Paperback.
3.26
Upravna znanost (izbor radova)

Upravna znanost (izbor radova)

J. Moreau, R. Mayntz, F. W. Schapf, M. Mulder, A. Dunsire, N. Luhmann, J. P. Olsen

Knjiga se bavi pojmom uprave i njenim značenjem u savremenom društvu. Proučava razvoj, ulogu, tipove i modele uprave.

Naprijed, 1995.
Croatian. Latin alphabet. Paperback.
7.96
Mali brod na olujnom moru

Mali brod na olujnom moru

Marijan Ožanić

The first domestic business manual that introduced many of today's successful entrepreneurs to the world of business

Tehnološki park, 2004.
Croatian. Latin alphabet. Paperback.
8.89
Financijsko pravo SFR Jugoslavije

Financijsko pravo SFR Jugoslavije

Vladimir Srb

Ova knjiga obrađuje financijsko pravo i financijsku znanost.

Pravni fakultet, 1985.
Croatian. Latin alphabet. Paperback.
9.98
Izravni marketing

Izravni marketing

Marinko Kovačić, Đuro Horvat

Izravni marketing sasvim sigurno predstavlja jedno od najdinamičnijih područja marketinga, koje je tijekom svog razvitka mijenjalo i tehnike i oruđa djelovanja.

Otokar Keršovani, 2003.
Croatian. Latin alphabet. Paperback.
10.98