Mate d.o.o
Masarykova 24
10000Zagreb
Hrvatska
Naslovi u ponudi
Suvremena prodaja: stvaranje vrijednosti za kupca
Suvremena prodaja vrhunski je udžbenik iz prodaje koji prati promjene tržišnih uvjeta kao i sve veća očekivanja kupaca. Svrha je svakoga novog izdanja knjige Suvremena prodaja učiniti ovaj udžbenik što praktičnijim i primjenjivijim.
Tajna čarobnog napitka: Slučaj sumnjivog rasta
Bliska je budućnost. U cijelom svijetu proglašen je mir. Predsjednik SAD američkoj mladeži daje na poklon Kinetički ekspress X-100.
Temelji ekonomske analize prava
Ekonomska analiza prava obuhvaća sva predmetna područja koja su važna za svaki pravni sustav i ne-ekonomske čimbenike. Autor donosi pregled tema koje povezuju ekonomiju i pravne znanosti.
Tržišta kapitala
Svrha je ove knjige spajanjem teoretskih rasprava i institucionalnih opisa pružiti uvid u djelovanje nekih od glavnih svjetskih tržišta kapitala. Namijenjena je studentima, ali pisana je na pristupačan način i za širu publiku.
Univerzalna načela dizajna
Ovaj jedinstveni priručnik pruža 100 načina na koje možete povećati korisnost, utjecati na percepciju, povećati privlačnost, donijeti bolje dizajnerske odluke i podučavati dizajn.
Upravljanje marketingom, 12. izdanje
"Upravljanje marketingom" (12. izdanje, 2008.) autora Philipa Kotlera i Kevina Lanea Kellera jedno je od najutjecajnijih djela iz područja marketinga.
Upravljanje pomoću misija
Ova se knjiga bavi upravljanjem pomoću misija (management by missions, MBM) čija je glavna ideja distribucija korporativnih misija i ciljeva na sve razine kompanije.
Upravljanje proizvodnjom (četvrto izdanje)
"Upravljanje proizvodnjom" (četvrto izdanje) – Roger G. Schroeder pruža temeljit pregled ključnih aspekata proizvodnog menadžmenta.
Uravnotežena tablica rezultata
Kaplan i Norton stvorili su „Uravnoteženu tablicu rezultata" kako bi pomogli tvrtkama koje žele prijeći s ideja na djelovanje, ostvariti dugoročne ciljeve i dobiti povratne informacije o strategiji.
Uvod u poslovnu etiku i korporacijsku društvenu odgovornost
Po prvi puta na hrvatskom tržištu, u skladu sa svjetskim trendovima objavljena je ova knjiga posvećena poslovnoj etici te odgovornosti društveno-korporativnog poslovanja.