Mate d.o.o
Masarykova 24
10000Zagreb
Kroatien
Titel im Angebot
Suvremena prodaja: stvaranje vrijednosti za kupca
Contemporary sales is a top selling textbook that follows the changing market conditions as well as the increasing expectations of customers. The purpose of each new edition of Contemporary Sales is to make this textbook as practical and applicable as pos
Tajna čarobnog napitka: Slučaj sumnjivog rasta
The future is near. Peace was declared throughout the world. The President of the USA gives the Kinetic Express X-100 as a gift to American youth.
Temelji ekonomske analize prava
Economic analysis of law encompasses all subject areas that are important for any legal system and non-economic factors. The author provides an overview of topics that connect economics and legal sciences.
Tržišta kapitala
The purpose of this book is to combine theoretical discussions and institutional descriptions to provide insight into the operation of some of the world's major capital markets. It is intended for students, but it is written in an accessible way for a wid
Univerzalna načela dizajna
Ovaj jedinstveni priručnik pruža 100 načina na koje možete povećati korisnost, utjecati na percepciju, povećati privlačnost, donijeti bolje dizajnerske odluke i podučavati dizajn.
Upravljanje marketingom, 12. izdanje
"Upravljanje marketingom" (12. izdanje, 2008.) autora Philipa Kotlera i Kevina Lanea Kellera jedno je od najutjecajnijih djela iz područja marketinga.
Upravljanje pomoću misija
Ova se knjiga bavi upravljanjem pomoću misija (management by missions, MBM) čija je glavna ideja distribucija korporativnih misija i ciljeva na sve razine kompanije.
Upravljanje proizvodnjom (četvrto izdanje)
"Upravljanje proizvodnjom" (četvrto izdanje) – Roger G. Schroeder pruža temeljit pregled ključnih aspekata proizvodnog menadžmenta.
Uravnotežena tablica rezultata
Kaplan i Norton stvorili su „Uravnoteženu tablicu rezultata" kako bi pomogli tvrtkama koje žele prijeći s ideja na djelovanje, ostvariti dugoročne ciljeve i dobiti povratne informacije o strategiji.
Uvod u poslovnu etiku i korporacijsku društvenu odgovornost
Po prvi puta na hrvatskom tržištu, u skladu sa svjetskim trendovima objavljena je ova knjiga posvećena poslovnoj etici te odgovornosti društveno-korporativnog poslovanja.