Psihologija uspjeha III: Kako steći samopouzdanje i savladati govorno umijeće

Psihologija uspjeha III: Kako steći samopouzdanje i savladati govorno umijeće

Dale Carnegie

Knjiga „Psihologija uspeha III: Kako steći samopouzdanje i ovladati javnim govorom“ Dejla Karnegija pruža praktične savete i tehnike za razvoj ličnih i profesionalnih veština, posebno u oblasti javnog govora i samopouzdanja.

Ovo delo, kao i druge Karnegijeve knjige, zasniva se na njegovoj filozofiji pozitivnog razmišljanja, empatije i sposobnosti da efikasno komunicira sa ljudima.

Ključne teme knjige

  1. Razvijanje samopouzdanja: – Karnegi ističe važnost pripreme i vežbe za smanjenje nervoze javnog govora.
  • Predlaže fokusiranje na pozitivan ishod a ne na strah od grešaka.
  • Daje praktične tehnike, kao što su duboko disanje i pozitivne afirmacije.
  1. Jasnoća i ubedljivost govora:
  • Uči kako da strukturiše govor na način koji privlači pažnju slušaoca.
  • Korišćenje priča i primera za ilustraciju ključnih tačaka.
  • Važnost entuzijazma, govora tela i kontakta očima.
  1. Prevazilaženje straha od javnog nastupa:
  • Saveti za suočavanje sa tremom, uključujući promenu percepcije javnog govora sa pretnje na priliku.
  • Tehnike za izgradnju inkrementalnog iskustva i samopouzdanja kroz manje govorne zadatke.
  1. Interakcija sa publikom:
  • Podstiče slušaoce da učestvuju i reaguju tokom govora. – Savetuje kako govor prilagoditi publici kako bi bio relevantan i zanimljiv.
  • Razvijanje dugoročnih komunikacijskih veština:
  1. Uloga empatije u komunikaciji.
  • Kako razviti ubedljivost i autentičnost u svim aspektima interakcije.
  • Primena u praksi

Karnegijeva učenja se koriste širom sveta u poslovanju, obrazovanju i ličnom razvoju. Metode iz ove knjige često se primenjuju u programima za razvoj liderstva i timskog rada.

Ako želite direktno da unapredite svoje komunikacijske veštine, preporučuje se da pročitate celu knjigu i primenite savete u praksi. Dostupne su i radionice i kursevi inspirisani Karnegijevim metodama.

Dimenzije
20 x 14 cm
Broj strana
206
Izdavač
Prosvjeta, Zagreb, 1986.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Korišćeno, u vrlo dobrom stanju
Oštećenja / nepogodnosti:
  • Blago oštećenje korica
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Kako prevladati zabrinutost i stres

Kako prevladati zabrinutost i stres

Dale Carnegie

Knjiga Dejla Karnegija Kako prevazići brigu i stres sadrži brojne tehnike koje možemo koristiti da se oslobodimo briga i obučimo svoj um da radi za nas.

V.B.Z, 2012.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
9,56
Psihologija uspjeha II.

Psihologija uspjeha II.

Dale Carnegie

Kako zaboraviti brige i naći zadovoljstvo u životu.

Biblioteka popularne psihologije, 1981.
Hrvatski. Latinica. Broširano s omotom.
10,22
Der Befehl des Gewissens. Ein Roman von den Wirren der Nachkriegszeit und der ersten Erhebung

Der Befehl des Gewissens. Ein Roman von den Wirren der Nachkriegszeit und der ersten Erhebung

Hans Zöberlein
NSDAP., Franz Eher Nachf., 1942.
Nemački. Latinica. Tvrde korice.
24,99
Izravni marketing

Izravni marketing

Marinko Kovačić, Đuro Horvat

Direktni marketing svakako predstavlja jednu od najdinamičnijih oblasti marketinga, koja je tokom svog razvoja menjala i tehnike i alate delovanja.

Otokar Keršovani, 2003.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
10,98
Poslovanje u vanjskoj trgovini

Poslovanje u vanjskoj trgovini

Ivo Andrijanić

Najvažnija lekcija iz knjige „Spoljna trgovina – kako poslovati u inostranstvu“ je razumevanje međunarodnih trgovinskih običaja, pojmova i pravila.

Mikrorad d.o.o., 2009.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
14,98
Društveni marketing

Društveni marketing

Marcel Meler

Knjiga je namenjena zaposlenima u vanprivrednim delatnostima (društvenim, verskim, profesionalnim, političkim i dr.), u cilju rešavanja problema na način primeren tržišnim uslovima.

Ekonomski fakultet Osijek - EFOS, 1994.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
6,98