Psihologija uspjeha III: Kako steći samopouzdanje i savladati govorno umijeće

Psihologija uspjeha III: Kako steći samopouzdanje i savladati govorno umijeće

Dale Carnegie

Knjiga „Psihologija uspeha III: Kako steći samopouzdanje i ovladati javnim govorom“ Dejla Karnegija pruža praktične savete i tehnike za razvoj ličnih i profesionalnih veština, posebno u oblasti javnog govora i samopouzdanja.

Ovo delo, kao i druge Karnegijeve knjige, zasniva se na njegovoj filozofiji pozitivnog razmišljanja, empatije i sposobnosti da efikasno komunicira sa ljudima.

Ključne teme knjige

  1. Razvijanje samopouzdanja: – Karnegi ističe važnost pripreme i vežbe za smanjenje nervoze javnog govora.
  • Predlaže fokusiranje na pozitivan ishod a ne na strah od grešaka.
  • Daje praktične tehnike, kao što su duboko disanje i pozitivne afirmacije.
  1. Jasnoća i ubedljivost govora:
  • Uči kako da strukturiše govor na način koji privlači pažnju slušaoca.
  • Korišćenje priča i primera za ilustraciju ključnih tačaka.
  • Važnost entuzijazma, govora tela i kontakta očima.
  1. Prevazilaženje straha od javnog nastupa:
  • Saveti za suočavanje sa tremom, uključujući promenu percepcije javnog govora sa pretnje na priliku.
  • Tehnike za izgradnju inkrementalnog iskustva i samopouzdanja kroz manje govorne zadatke.
  1. Interakcija sa publikom:
  • Podstiče slušaoce da učestvuju i reaguju tokom govora. – Savetuje kako govor prilagoditi publici kako bi bio relevantan i zanimljiv.
  • Razvijanje dugoročnih komunikacijskih veština:
  1. Uloga empatije u komunikaciji.
  • Kako razviti ubedljivost i autentičnost u svim aspektima interakcije.
  • Primena u praksi

Karnegijeva učenja se koriste širom sveta u poslovanju, obrazovanju i ličnom razvoju. Metode iz ove knjige često se primenjuju u programima za razvoj liderstva i timskog rada.

Ako želite direktno da unapredite svoje komunikacijske veštine, preporučuje se da pročitate celu knjigu i primenite savete u praksi. Dostupne su i radionice i kursevi inspirisani Karnegijevim metodama.

Dimenzije
20 x 14 cm
Broj strana
206
Izdavač
Prosvjeta, Zagreb, 1986.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.

Nema primeraka u ponudi

Poslednji primerak je nedavno prodat.

 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Psihologija uspjeha IV: Vođa u vama

Psihologija uspjeha IV: Vođa u vama

Dale Carnegie, Stuart R. Levine, Michael Crom

Možemo li iz ove knjige naučiti šta nam se nudi u podnaslovima: Kako steći prijatelje, Kako uticati na ljude, Kako uspeti da promenimo svet?

Prosvjeta, 1995.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
7,54
Psihologija uspjeha II.

Psihologija uspjeha II.

Dale Carnegie

Kako zaboraviti brige i naći zadovoljstvo u životu.

Biblioteka popularne psihologije, 1981.
Hrvatski. Latinica. Broširano s omotom.
10,22
Psihologija uspjeha II.

Psihologija uspjeha II.

Dale Carnegie

Kako zaboraviti brige i pronaći radost u životu

Prosvjeta, 1990.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
6,72
Osnove marketinga

Osnove marketinga

Philip Kotler, Veronica Wong, John Saunders, Gary Armstrong

„Osnove marketinga“ (2006) Filipa Kotlera, Veronike Vong, Džona Sondersa i Gerija Armstronga jedna je od najuticajnijih knjiga o marketingu.

Mate d.o.o, 2006.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
41,28
The Islamic Revolution of Iran. A Sociological Study (Vol. I)

The Islamic Revolution of Iran. A Sociological Study (Vol. I)

Alireza Azquandi, Mohammad Hassan Rajabi, Hatam Quaderi, Manouchehr Mohammadi, Gholam-Reza Mosaww...
Al-Hoda, 2001.
Engleski. Latinica. Broširano.
19,99
Mi smo Titovi, Tito je naš

Mi smo Titovi, Tito je naš

Gustav Krklec, Ratko Zvrko, Jovan Popović, Darko Stuparić
Spektar, 1975.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
8,256,19 - 8,566,42