Psihologija uspjeha III: Kako steći samopouzdanje i savladati govorno umijeće

Psihologija uspjeha III: Kako steći samopouzdanje i savladati govorno umijeće

Dale Carnegie

Knjiga "Psihologija uspjeha III: Kako steći samopouzdanje i savladati govorno umijeće" autora Dalea Carnegieja pruža praktične savjete i tehnike za razvoj osobnih i profesionalnih vještina, posebno u području javnog govorenja i samopouzdanja.

Ovo djelo, kao i ostale Carnegiejeve knjige, temelji se na njegovoj filozofiji pozitivnog razmišljanja, empatije i sposobnosti komuniciranja s ljudima na učinkovit način.

Ključne teme knjige

  1. Razvijanje samopouzdanja:
  • Carnegie naglašava važnost pripreme i vježbe kako bi se smanjila nervoza pri javnom govoru.
  • Predlaže fokusiranje na pozitivan ishod, a ne na strah od pogrešaka.
  • Daje praktične tehnike, poput dubokog disanja i pozitivnih afirmacija.
  1. Jasnoća i uvjerljivost u govoru:
  • Uči kako strukturirati govor na način koji privlači pažnju slušatelja.
  • Korištenje priča i primjera za ilustraciju ključnih točaka.
  • Važnost entuzijazma, govora tijela i kontakta očima.
  1. Prevladavanje straha od javnog nastupa:
  • Savjeti za suočavanje s tremom, uključujući promjenu percepcije javnog govora iz prijetnje u priliku.
  • Tehnike za izgradnju postepenog iskustva i sigurnosti kroz manje govorne zadatke.
  1. Interakcija s publikom:
  • Potiče slušatelje na sudjelovanje i reakciju tijekom govora.
  • Savjetuje kako prilagoditi govor publici kako bi bio relevantan i zanimljiv.
  • Razvijanje dugoročnih komunikacijskih vještina:
  1. Uloga empatije u komunikaciji.
  • Kako razviti uvjerljivost i autentičnost u svim aspektima interakcije.
  • Primjena u praksi

Carnegiejeva učenja koriste se širom svijeta u poslovnom svijetu, obrazovanju i osobnom razvoju. Metode iz ove knjige često se primjenjuju u programima za razvoj liderstva i timskog rada.

Ako želite izravno unaprijediti svoje komunikacijske vještine, preporučuje se čitanje cijele knjige i praktična primjena savjeta. Dostupne su i radionice i tečajevi inspirirani Carnegiejevim metodama.

Dimenzije
20 x 14 cm
Broj strana
206
Nakladnik
Prosvjeta, Zagreb, 1986.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.

Nema primjeraka u ponudi

Poslednji primjerak je nedavno prodan.

 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Psihologija uspjeha IV: Vođa u vama

Psihologija uspjeha IV: Vođa u vama

Dale Carnegie, Stuart R. Levine, Michael Crom

Može li se iz ove knjige naučiti ono što nam se nudi u podnaslovima: Kako steći prijatelje, Kako uticati na ljude, Kako uspjeti u mijenjanju svijeta?

Prosvjeta, 1995.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
7,54
Psihologija uspjeha 1-3

Psihologija uspjeha 1-3

Dale Carnegie

Može li se iz ove knjige naučiti ono što nam se nudi u podnaslovima: Kako steći prijatelje, Kako uticati na ljude, Kako uspjeti u mijenjanju svijeta?

Prosvjeta, 1985.
Hrvatski. Latinica. Broširano s ovitkom.
Knjiga se sastoji od tri toma
37,26
Psihologija uspjeha II.

Psihologija uspjeha II.

Dale Carnegie

Wie man Sorgen vergisst und Zufriedenheit im Leben findet.

Biblioteka popularne psihologije, 1981.
Hrvatski. Latinica. Broširano s ovitkom.
10,22
Pobjeda glagoljice kroz tisućljetnu borbu

Pobjeda glagoljice kroz tisućljetnu borbu

Frano Ivanišević

Das Buch „Der Sieg der glagolitischen Schrift in einem tausendjährigen Kampf“ von Frane Ivanišević ist ein bedeutendes Werk, das die Geschichte und den Kampf der glagolitischen Schrift im Laufe der Jahrhunderte dokumentiert. Veröffentlicht anlässlich der

Jugoslavenska matica, 1929.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
16,24
Izravni marketing

Izravni marketing

Marinko Kovačić, Đuro Horvat

Direktmarketing stellt sicherlich einen der dynamischsten Bereiche des Marketings dar, der im Laufe seiner Entwicklung sowohl Techniken als auch Handlungsinstrumente verändert hat.

Otokar Keršovani, 2003.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
10,98
Budućnost menadžmenta

Budućnost menadžmenta

Gary Hamel

Ein Leitfaden, um schon heute die Best Practices von morgen zu entwickeln. Ein Aufruf, veraltete Systeme und Prozesse langsam zu verwerfen und neu und anders über Management zu sprechen.

Mate d.o.o, 2009.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
9,36 - 9,52