Psihologija uspjeha III: Kako steći samopouzdanje i savladati govorno umijeće

Psihologija uspjeha III: Kako steći samopouzdanje i savladati govorno umijeće

Dale Carnegie

Knjiga "Psihologija uspjeha III: Kako steći samopouzdanje i savladati govorno umijeće" autora Dalea Carnegieja pruža praktične savjete i tehnike za razvoj osobnih i profesionalnih vještina, posebno u području javnog govorenja i samopouzdanja.

Ovo djelo, kao i ostale Carnegiejeve knjige, temelji se na njegovoj filozofiji pozitivnog razmišljanja, empatije i sposobnosti komuniciranja s ljudima na učinkovit način.

Ključne teme knjige

  1. Razvijanje samopouzdanja:
  • Carnegie naglašava važnost pripreme i vježbe kako bi se smanjila nervoza pri javnom govoru.
  • Predlaže fokusiranje na pozitivan ishod, a ne na strah od pogrešaka.
  • Daje praktične tehnike, poput dubokog disanja i pozitivnih afirmacija.
  1. Jasnoća i uvjerljivost u govoru:
  • Uči kako strukturirati govor na način koji privlači pažnju slušatelja.
  • Korištenje priča i primjera za ilustraciju ključnih točaka.
  • Važnost entuzijazma, govora tijela i kontakta očima.
  1. Prevladavanje straha od javnog nastupa:
  • Savjeti za suočavanje s tremom, uključujući promjenu percepcije javnog govora iz prijetnje u priliku.
  • Tehnike za izgradnju postepenog iskustva i sigurnosti kroz manje govorne zadatke.
  1. Interakcija s publikom:
  • Potiče slušatelje na sudjelovanje i reakciju tijekom govora.
  • Savjetuje kako prilagoditi govor publici kako bi bio relevantan i zanimljiv.
  • Razvijanje dugoročnih komunikacijskih vještina:
  1. Uloga empatije u komunikaciji.
  • Kako razviti uvjerljivost i autentičnost u svim aspektima interakcije.
  • Primjena u praksi

Carnegiejeva učenja koriste se širom svijeta u poslovnom svijetu, obrazovanju i osobnom razvoju. Metode iz ove knjige često se primjenjuju u programima za razvoj liderstva i timskog rada.

Ako želite izravno unaprijediti svoje komunikacijske vještine, preporučuje se čitanje cijele knjige i praktična primjena savjeta. Dostupne su i radionice i tečajevi inspirirani Carnegiejevim metodama.

Dimenzije
20 x 14 cm
Broj strana
206
Nakladnik
Prosvjeta, Zagreb, 1986.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.

Nema primjeraka u ponudi

Poslednji primjerak je nedavno prodan.

 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Psihologija uspjeha II.

Psihologija uspjeha II.

Dale Carnegie

Kako zaboraviti brige i naći zadovoljstvo u životu.

Biblioteka popularne psihologije, 1981.
Hrvatski. Latinica. Broširano s ovitkom.
10,22
Kako prevladati zabrinutost i stres

Kako prevladati zabrinutost i stres

Dale Carnegie

Knjiga Dalea Carnegieja Kako prevladati zabrinutost i stres sadrži brojne tehnike kojima se možemo riješiti briga te istrenirati naš um tako da radi za nas.

V.B.Z, 2012.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
9,56
Psihologija uspjeha IV: Vođa u vama

Psihologija uspjeha IV: Vođa u vama

Dale Carnegie, Stuart R. Levine, Michael Crom

Može li se iz ove knjige naučiti ono što nam se nudi u podnaslovima: Kako steći prijatelje, Kako uticati na ljude, Kako uspjeti u mijenjanju svijeta?

Prosvjeta, 1995.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
7,54
Strateški menadžment (14. izdanje)

Strateški menadžment (14. izdanje)

Arthur A. Thompson, A. J. Strickland Iii, John E. Gamble

Knjiga "Strateški menadžment" (14. izdanje, 2008.) autora Arthura A. Thompsona, A.J. Stricklanda III i Johna E. Gamblea sveobuhvatan je udžbenik podijeljen u dva dijela.

Mate d.o.o, 2008.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
41,10
Ikonoklast

Ikonoklast

Gregory Berns

Ikonoklast, prema Gregoryju Burnsu, označava osobu koja razmišlja nekonvencionalno, ruši ustaljene norme i donosi inovativne ideje unatoč društvenim pritiscima.

Mate d.o.o, 2010.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
12,00
Osnove marketinga

Osnove marketinga

Philip Kotler, Veronica Wong, John Saunders, Gary Armstrong

"Osnove marketinga" (2006) autora Philipa Kotlera, Veronice Wong, Johna Saundersa i Garyja Armstronga jedna je od najutjecajnijih knjiga o marketingu.

Mate d.o.o, 2006.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
41,28