Korporatizam: Tajna vlada novog svjetskog poretka
Retka knjiga

Korporatizam: Tajna vlada novog svjetskog poretka

Jeffrey Grupp

Knjiga govori o porobljavanju i uništavanju ljudske svesti i ljudskog duha od strane ogromnih monopolističkih globalnih korporacija koje kontrolišu resurse, zemlju, rat, lekove, informacije, hranu, vodu, obrazovanje i misao.

Knjiga istražuje uticaj velikih monopolističkih korporacija na globalno društvo. Grupp tvrdi da ove korporacije kontrolišu ključne resurse kao što su hrana, voda, energija, informacije i obrazovanje, što dovodi do porobljavanja i uništenja ljudskog uma i duha. Autor opisuje korporatizam kao kombinaciju moćne, centralizovane vlasti i velikih korporacija, što rezultira nedemokratskim sistemom koji oblikuje ponašanje i razmišljanje građana. Knjiga takođe analizira kako korporativizam utiče na različite aspekte društva, uključujući ekonomiju, politiku i kulturu, i upozorava na opasnosti takvog sistema po individualne slobode i demokratske vrednosti.

Naslov originala
Corporatism
Prevod
Mario Šavorić
Urednik
Darko Imenjak
Dimenzije
23,5 x 16,5 cm
Broj strana
428
Izdavač
Teledisk, Zagreb, 2007.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
978-9-53703-989-9

Nema primeraka u ponudi

Poslednji primerak je nedavno prodat.

 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Socijalna psihologija

Socijalna psihologija

Elliot Aronson, Timothy D. Wilson, Robin M. Akert

Psihologija zaposlenih, menadžera, vlasnika preduzeća! Upoznajte suštinu ljudskog razmišljanja!

Mate d.o.o, 2005.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
42,36
Ekonomski problemi Jugoslavije

Ekonomski problemi Jugoslavije

Svetozar Vukmanović-Tempo
Kultura, 1954.
Srpski. Latinica. Broširano.
4,98
Najbolji prezenter

Najbolji prezenter

Jerry Weissman

Tehnika, stil i strategija najpoznatijeg američkog trenera javnog govora. Sticanje publike moćnim nastupom.

Mate d.o.o, 2010.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
6,12
Prilog kritici političke ekonomije

Prilog kritici političke ekonomije

Karl Marx
Kultura, 1960.
Srpski. Latinica. Broširano.
2,99
Osnove marketinga

Osnove marketinga

Philip Kotler, Veronica Wong, John Saunders, Gary Armstrong

„Osnove marketinga“ (2006) Filipa Kotlera, Veronike Vong, Džona Sondersa i Gerija Armstronga jedna je od najuticajnijih knjiga o marketingu.

Mate d.o.o, 2006.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
41,28
Moralni kapitalizam: mirenje privatnog interesa s javnim dobrom

Moralni kapitalizam: mirenje privatnog interesa s javnim dobrom

Stephen Young

Knjiga se bavi razmatranjem mogućnosti usaglašavanja privatnih interesa i javnog dobra u datoj paradigmi globalne ekonomije i praćenju univerzalnih CRT principa društveno odgovornog preduzetništva.

CROMA, 2006.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
16,9815,28