Korporatizam: Tajna vlada novog svjetskog poretka
Rijetka knjiga

Korporatizam: Tajna vlada novog svjetskog poretka

Jeffrey Grupp

Knjiga govori o porobljavanju i uništenju ljudske svijesti i ljudskog duha od strane ogromnih monopolističkih svjetskih korporacija koje kontroliraju resurse, zemlju, rat, medicinu, informacije, hranu, vodu, obrazovanje i razmišljanje.

Knjiga istražuje utjecaj velikih monopolističkih korporacija na globalno društvo. Grupp tvrdi da ove korporacije kontroliraju ključne resurse poput hrane, vode, energije, informacija i obrazovanja, što dovodi do porobljavanja i uništenja ljudske svijesti i duha. Autor opisuje korporatizam kao spoj moćne, centralizirane vlade i velikih korporacija, što rezultira nedemokratskim sustavom koji oblikuje ponašanje i razmišljanje građana. Knjiga također analizira kako korporatizam utječe na različite aspekte društva, uključujući ekonomiju, politiku i kulturu, te upozorava na opasnosti takvog sustava za individualne slobode i demokratske vrijednosti.

Naslov izvornika
Corporatism
Prijevod
Mario Šavorić
Urednik
Darko Imenjak
Dimenzije
23,5 x 16,5 cm
Broj strana
428
Nakladnik
Teledisk, Zagreb, 2007.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
978-9-53703-989-9

Nema primjeraka u ponudi

Poslednji primjerak je nedavno prodan.

 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

American Perspectives, The United States in the Modern Age

American Perspectives, The United States in the Modern Age

United States Information Agency, 1992.
Engleski. Latinica. Broširano.
11,98
Organizacija i poslovanje nabave

Organizacija i poslovanje nabave

Ladislav Stihović

Knjiga se bavi i specifičnostima planskog upravljanja nabavom, karakterističnim za tadašnju socijalističku ekonomiju. Raspravlja se o odnosima s planskim tijelima, kvotama, normama potrošnje i raspodjeli resursa.

IP Progres, 1964.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
5,26
Suvremena prodaja: stvaranje vrijednosti za kupca

Suvremena prodaja: stvaranje vrijednosti za kupca

Barry L. Reece, Gerald L. Manning

Suvremena prodaja vrhunski je udžbenik iz prodaje koji prati promjene tržišnih uvjeta kao i sve veća očekivanja kupaca. Svrha je svakoga novog izdanja knjige Suvremena prodaja učiniti ovaj udžbenik što praktičnijim i primjenjivijim.

Mate d.o.o, 2008.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
18,34 - 30,00
Istraživanje tržišta

Istraživanje tržišta

Mira Marušić, Tihomir Vranešević

Istraživanje tržišta već je desecima godina prisutno kao aktivnost koja pomaže u poslovnom odlučivanju. Razumijevanje i primjena istraživanja tržišta postali su važnom i ozbiljnom sastavnicom poslovanja.

Adeco, 2001.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
24,3221,89
Strateški menadžment (14. izdanje)

Strateški menadžment (14. izdanje)

Arthur A. Thompson, A. J. Strickland Iii, John E. Gamble

Knjiga "Strateški menadžment" (14. izdanje, 2008.) autora Arthura A. Thompsona, A.J. Stricklanda III i Johna E. Gamblea sveobuhvatan je udžbenik podijeljen u dva dijela.

Mate d.o.o, 2008.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
28,42 - 41,10
Poduzetništvo: realnost sadašnjosti i izazov budućnosti

Poduzetništvo: realnost sadašnjosti i izazov budućnosti

Marin Buble, Dejan Kružić

U šest poglavlja autor obrađuje aktualne probleme i perspektive razvoja poduzetništva i malog gospodarstva.

RRiF-plus, 2006.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
7,98