Novi kurs / O Lenjinu / Izobličena revolucija

Novi kurs / O Lenjinu / Izobličena revolucija

Lav Trocki

Peti tom Izabranih dela Lava Trockog. Trockijeva dela otkrivaju njegovu borbu za očuvanje revolucionarnih ideala, njegovu kritiku staljinizma i njegovo verovanje u svetsku socijalističku revoluciju.

  • Novi kurs (1923): U ovom delu, Lav Trocki analizira unutrašnje sukobe u boljševičkoj partiji nakon Lenjinove bolesti, kritikujući rast birokratizacije i centralizma. Zalaže se za veću demokratiju unutar partije, ističući ulogu radničke klase u donošenju odluka. Trocki je upozoravao na opasnost otuđenja partije od masa, predviđajući autoritarne tendencije koje će kasnije karakterisati staljinizam. Delo je ključno za razumevanje Trockove borbe protiv birokratske degeneracije.

  • O Lenjinu (1924–1925): Napisano nakon Lenjinove smrti, ovo delo je Trockijeva biografska i politička analiza Lenjinovog života i dela. Trocki ističe Lenjinov revolucionarni genije, njegovu sposobnost da prilagodi marksizam ruskim uslovima i njegovu ključnu ulogu u Oktobarskoj revoluciji. Kroz lična sećanja, Trocki prikazuje Lenjina kao stratega i čoveka, ali i brani njegovu saradnju sa njim, suprotstavljajući se staljinističkim iskrivljenjima Lenjinovog nasleđa.

  • Iskrivljena revolucija (1936): Kao deo zbirke radova, ovo delo kritikuje staljinističku politiku i birokratizaciju SSSR-a, koju Trocki vidi kao izdaju Oktobarske revolucije. On analizira ekonomske i društvene probleme, poput neefikasnosti kolektivizacije i represije, i zalaže se za permanentnu revoluciju kao put ka globalnom socijalizmu. Trocki tvrdi da je sovjetska birokratija postala nova elita, suprotstavljena interesima proletarijata.

Prijevod
Rade Kalanj, Milenko Popović, Božidar Gagro
Urednik
Predrag Vranicki
Naslovnica
Ante Giaconi
Dimenzije
22 x 12 cm
Broj strana
378
Nakladnik
Otokar Keršovani, Rijeka, 1972.
 
Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Oštećenja / nepogodnosti:
  • Blago oštećenje omota
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Izdana revolucija

Izdana revolucija

Lav Trocki

„Die verratene Revolution“ (1936) ist ein Schlüsselwerk Trotzkis. Darin kritisiert er das stalinistische Regime und argumentiert, die Oktoberrevolution sei aufgrund der bürokratischen Verzerrung sozialistischer Ideale verraten worden. Gleichzeitig fordert

Otokar Keršovani, 1973.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
Knjiga se sastoji od dva toma
13,76
Književnost i revolucija

Književnost i revolucija

Lav Trocki

Trotzki untersucht in „Literatur und Revolution“ (1924) die Rolle der Kunst in einer revolutionären Gesellschaft, befürwortet kreative Freiheit und kritisiert bürgerliche und bürokratische Ansätze mit einer Vision einer sozialistischen Kultur der Zukunft.

Otokar Keršovani, 1972.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
6,244,37
Ponašanje potrošača

Ponašanje potrošača

Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk

"Ponašanje potrošača" autora Leona G. Schiffmana i Leslie Lazar Kanuk jedno je od najpoznatijih djela u području potrošačkog ponašanja.

Mate d.o.o, 2004.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
9,58
Menadžer na mafijaški način – priručnik za korporativnog Machiavellija

Menadžer na mafijaški način – priručnik za korporativnog Machiavellija

V.

Satirično-praktični vodič koji koristi mafijaške principe za uspjeh u korporativnom svijetu. Autor V. parodira poslovne strategije kroz prizmu organiziranog kriminala, nudeći savjete za postizanje uspjeha uz dozu humora i cinizma.

Veble Commerce, 2005.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
9,46
Učinkoviti odnosi s javnošću (deseto izdanje)

Učinkoviti odnosi s javnošću (deseto izdanje)

Glen M. Broom

"Učinkoviti odnosi s javnošću" (deseto izdanje, 2010) autora Glena M. Brooma jedno je od ključnih djela u području odnosa s javnošću.

Mate d.o.o, 2010.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
47,98
Marketing management / Upravljanje marketingom

Marketing management / Upravljanje marketingom

Philip Kotler

Upravljanje marketingom vodeći je marketinški tekst jer njegov sadržaj i organizacija dosljedno odražavaju promjene u marketinškoj teoriji i praksi.

Informator, 1994.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
14,98