Istraživanje tržišta

Istraživanje tržišta

Mira Marušić, Tihomir Vranešević

Istraživanje tržišta je decenijama prisutno kao aktivnost koja pomaže u poslovnom odlučivanju. Razumevanje i primena istraživanja tržišta postali su važna i ozbiljna komponenta poslovanja.

Prodaja proizvoda ili usluga na tržištu, sa namerom ostvarivanja prihoda, danas je nezamisliva bez poznavanja tržišta. U potrazi za dugoročnim uspehom na tržištu, poznavanje tržišta može značiti odlučujuću prednost u odnosu na konkurentske kompanije, jer pomaže u pronalaženju boljeg načina da se zadovolje potrošači. Zbog toga se istraživanje tržišta smatra sastavnim delom marketinga i poslovnog menadžmenta. Za studente marketinga i poslovnog menadžmenta, istraživanje tržišta je jedan od najvažnijih delova i oblasti studija.

Knjiga je podeljena na tri dela. Prvi deo predstavlja uvod u istraživanje tržišta, ulogu i značenje istraživanja u poslovnom odlučivanju. Drugi deo se sastoji od procesa istraživanja tržišta, a treći o primeni istraživanja tržišta. U prilozima na kraju knjige u ovom, petom izdanju, nalazi se Rečnik pojmova, Istraživanje finansijskog tržišta u Republici Hrvatskoj i Panel za domaćinstva.

Urednik
Jelena Futivić
Naslovnica
Boris Bengez
Dimenzije
24 x 17 cm
Broj strana
582
Izdavač
Adeco, Zagreb, 2001.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
978-9-53972-283-6

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Korišćeno, u odličnom stanju
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Gramatika grčkoga jezika

Gramatika grčkoga jezika

August Musić, Niko Majnarić
Školska knjiga, 2001.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
12,56
Neorganska hemija sa osnovama hemijske tehnologije II. deo

Neorganska hemija sa osnovama hemijske tehnologije II. deo

Small Bišević, Dragomir Vitorović
Jugoslovenski zavod za proučavanje školskih i prosvetnih pitanja, 1968.
Srpski. Latinica. Broširano.
1,98
Budućnost menadžmenta

Budućnost menadžmenta

Gary Hamel

Vodič za kreiranje sutrašnjih najboljih praksi danas. Poziv da se polako odbace zastareli sistemi i procesi i da se počne pričati o menadžmentu na nov i drugačiji način.

Mate d.o.o, 2009.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
9,36 - 9,52
Osnove opće sociologije

Osnove opće sociologije

Ante Fiamengo

Knjiga predstavlja jedan od najvažnijih univerzitetskih udžbenika sociologije u Hrvatskoj i bivšoj Jugoslaviji. Delo je doživelo mnoga izdanja, uključujući i 18. izdanje iz 1990. godine, i služilo je kao temeljni udžbenik generacijama učenika.

Narodne novine, 1985.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
7,28
Sportski menadžment

Sportski menadžment

John Beech, Simon Chadwick

Najbolji uvid u budućnost profesionalnog sporta.

Mate d.o.o, 2010.
Hrvatski. Latinica. Broširano s omotom.
7,32
IT u primjeni

IT u primjeni

Dennis G. Severance, Jacque Passino

Vodič za menadžere za primenu sistema informacionih tehnologija.

Mate d.o.o, 2009.
Hrvatski. Latinica. Broširano s omotom.
4,12