Philip Kotler
Titles in our offer
Kaotika
Management and Marketing in Turbulent Times. An indispensable guide for business leaders who strive to survive today's economic storms and thrive in tomorrow's inevitable turbulence.
Marketing management / Upravljanje marketingom
Marketing Management is the leading marketing text because its content and organization consistently reflect changes in marketing theory and practice.
Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu
Knjiga daje sveobuhvatan pregled marketinških strategija i alata prilagođenih specifičnostima ugostiteljske i turističke industrije, sa fokusom na stvaranje vrednosti za goste i postizanje konkurentske prednosti.
Osnove marketinga
„Osnove marketinga“ (2006) Filipa Kotlera, Veronike Vong, Džona Sondersa i Gerija Armstronga jedna je od najuticajnijih knjiga o marketingu.
Upravljanje marketingom 1-2
Klasici jugoslovenskog prava
Upravljanje marketingom, 12. izdanje
"Upravljanje marketingom" (12. izdanje, 2008.) autora Philipa Kotlera i Kevina Lanea Kellera jedno je od najutjecajnijih djela iz područja marketinga.