Philip Kotler
Naslovi u ponudi
Kaotika
Upravljenje i marketing u turbolentnim vremenima. Neophodan vodič poslovnim vođama koji nastoje preživjeti današnje ekonomske oluje, a žele i napredovati u neizbježnim turbolencijama sutrašnjice.
Marketing management / Upravljanje marketingom
Marketing Management is the leading marketing text because its content and organization consistently reflect changes in marketing theory and practice.
Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu
The book provides a comprehensive overview of marketing strategies and tools adapted to the specifics of the hospitality and tourism industry, with a focus on creating value for guests and achieving competitive advantage.
Osnove marketinga
"Osnove marketinga" (2006) autora Philipa Kotlera, Veronice Wong, Johna Saundersa i Garyja Armstronga jedna je od najutjecajnijih knjiga o marketingu.
Upravljanje marketingom 1-2
Analiza, planiranje i kontrola
Upravljanje marketingom, 12. izdanje
"Upravljanje marketingom" (12. izdanje, 2008.) autora Philipa Kotlera i Kevina Lanea Kellera jedno je od najutjecajnijih djela iz područja marketinga.