Što bi napravio Google?

Što bi napravio Google?

Jeff Jarvis

Doznajte zašto je Google najuspješnija i najpoželjnija svjetska tvrtka.

Smiona i vrlo korisna knjiga koja odgovara na jedno od najvažnijih pitanja današnjice – što bi napravio Google? Danas je općepoznata činjenica da je Google u osmišljavanju svojeg poslovanja i svoje tehnologije, odlučio ignorirati uobičajen način razmišljanja te je danas tvrtka s najboljom reputacijom koja stalno raste i čiji posao svakim danom sve više cvjeta. U knjizi “Što bi napravio Google?” koja je dijelom proročanstvo, dijelom eksperiment, dijelom manifest, a dijelom priručnik za preživljavanje, internetski impresario i rani promicatelj bloga Jeff Jarvis raščlanjuje Google – tvrtku s najbržim rastom u povijesti – kako bi otkrio četrdeset jasnih i jednostavnih pravila za poslovanje i život. Istodobno rasvjetljava novi svjetonazor internetskog naraštaja: kako prkosi i razara, ali i otvara beskrajne nove mogućnosti. Njegova su otkrića začudna, maštovita, praktična i, iznad svega, vizionarska, pokazujući čitateljima kako se svatko i sve – od korporacija do vlada, od naroda do pojedinaca – mora razvijati u Googleovoj eri. Rezultat je zapanjujuća knjiga koja otvara vidike uma i koja, na kraju, ne govori samo o Googleu. Govori o vama.

Naslov izvornika
What would google do?
Prijevod
Dunja Vražić Stejskal
Urednik
Drago Glamuzina
Dimenzije
23 x 16 cm
Broj strana
268
Nakladnik
Profil Internacional, Zagreb, 2010.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Der Glaube an Deutschland Ein Kriegserleben von Verdun bis zum Umsturz

Der Glaube an Deutschland Ein Kriegserleben von Verdun bis zum Umsturz

Hans Zöberlein
NSDAP., Franz Eher Nachf., 1941.
Njemački. Latinica. Tvrde korice.
24,9918,74
Ideologija hrvatskog seljačkog pokreta

Ideologija hrvatskog seljačkog pokreta

Ivo Šarinić

Posveta autora: "Velikoj uspomeni besmrtnih hrvatskih seljačkih preporoditelja Dra Ante i Stjepana Radića."

Nakladni zavod Josip Čaklović, 1935.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
11,99
Strateški menadžment (14. izdanje)

Strateški menadžment (14. izdanje)

Arthur A. Thompson, A. J. Strickland Iii, John E. Gamble

Knjiga "Strateški menadžment" (14. izdanje, 2008.) autora Arthura A. Thompsona, A.J. Stricklanda III i Johna E. Gamblea sveobuhvatan je udžbenik podijeljen u dva dijela.

Mate d.o.o, 2008.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
41,10
Unsere Kinder-Arbeit

Unsere Kinder-Arbeit

Hans Rasimus, Lissi Lehmann, Else Eck, Andreas Kuhn, Dr. Gottfried Kutchera

Nacistički propagandni udžbenik namijenjen odgoju i obrazovanju njemačke djece, objavljen u Osijeku 1941.

Essegg, 1941.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
39,99
Ponašanje potrošača

Ponašanje potrošača

Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk

"Ponašanje potrošača" autora Leona G. Schiffmana i Leslie Lazar Kanuk jedno je od najpoznatijih djela u području potrošačkog ponašanja.

Mate d.o.o, 2004.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
9,58
Financijska tržišta i institucije

Financijska tržišta i institucije

Frederic S. Mishkin, Stanley G. Eakins

"Financijska tržišta i institucije" autora Frederica S. Mishkina i Stanleyja G. Eakinsa (izdanje iz 2005.) pruža sveobuhvatan pregled financijskih sustava, istražujući ulogu financijskih tržišta, institucija i instrumenata u ekonomiji.

Mate d.o.o, 2005.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
31,48