Kriza psihoanalize - Analitička socijalna psihologija i društvena teorija

Kriza psihoanalize - Analitička socijalna psihologija i društvena teorija

Erich Fromm
Naslov izvornika
The crisis of psychoanalysis
Prijevod
Stanislav Tuksar, Lidija Lisički, Branko Petrović
Naslovnica
Ratko Janjić Jobo
Dimenzije
20,5 x 15 cm
Broj strana
223
Nakladnik
Naprijed, Zagreb, 1989.
 
Tiraž: 3.000 primjeraka
 
Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
8-63-490211-0

Dva primjerka su u ponudi

Primjerak broj 1

Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Dodano u košaricu!

Primjerak broj 2

Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Čovjek za sebe - Istraživanje o psihologiji etike

Čovjek za sebe - Istraživanje o psihologiji etike

Erich Fromm
Naprijed, 1989.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
6,99
Bekstvo od slobode

Bekstvo od slobode

Erich Fromm
Naprijed, 1989.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
6,98
Uvod u psihologiju: Suvremena znanstvena i primijenjena psihologija

Uvod u psihologiju: Suvremena znanstvena i primijenjena psihologija

Dean Ajduković, Mira Čudina, Vladimir Kolesarić, Ivan Koren, Mirjana Krizmanić, Pavao Novosel, Jo...
Grafički zavod Hrvatske (GZH), 1991.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
17,68
Romantični na 1001 način

Romantični na 1001 način

Gregory Godek

Dieses Buch richtet sich an alle, vor allem aber an diejenigen, die verliebt sind und jemanden lieben.

Mozaik knjiga, 2001.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
5,58 - 6,98
Radovi razdio filozofije, psihologije, sociologije i pedagogije 1991/1992

Radovi razdio filozofije, psihologije, sociologije i pedagogije 1991/1992

Sveučilište u Splitu, 1993.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
2,98
Uvod u didaktiku hrvatskoga jezika

Uvod u didaktiku hrvatskoga jezika

Anđelka Peko, Ana Pintarić

Das Lehrbuch ist in fünf Kapitel gegliedert: Bildung – Bildung – Unterricht; Zweck, Ziele und Aufgaben von Bildung und Unterricht; Inhaltliche und organisatorische Grundlagen der Lehre; Der Ablauf des Lehrprozesses und die Bewertung der Bildung.

Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera, 1999.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
11,98