Radovi razdio filozofije, psihologije, sociologije i pedagogije 1991/1992
Jedan primjerak je u ponudi
Jedan primjerak je u ponudi
Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.
Treća knjiga u nizu o integralnoj metodi u radu s predškolskom djecom nastala je iz potrebe da se, uz teorijski temelj, objasni i njena praktična primjena.
Jedna od temeljnih knjiga o općem razumijevanju djece, njihovih problema i potreba, počev od rođenja pa do jedanaeste godine, odnosno početka puberteta.
Poznati nastavnik, istraživač i praktičar u ovoj knjizi pokazuje kako se perspektive suvremene razvojne teorije i terapeutskog pristupa mogu međusobno obogatiti.
Ova knjiga istražuje različite didaktičke i pedagoške koncepcije koje karakteriziraju rad alternativnih i slobodnih škola.
Knjiga se bavi različitim fazama rasta i razvoja djece od dojenčadi do adolescenata.