Uvod u društveno planiranje

Uvod u društveno planiranje

Anka Mašek Frigan

Knjiga sistematski obrađuje fundamentalna pitanja društvenog planiranja, objašnjavajući kako i zašto se planiranje vrši, ko planira i kakvi su odnosi između različitih društvenih aktera u procesu planiranja.

Napisano kao udžbenik i teorijska podloga za studente sociologije, ekonomije, političkih nauka i srodnih disciplina, delo ima obrazovnu i praktičnu svrhu - da pomogne u razumevanju složenih procesa društvenog upravljanja i razvoja.

Dimenzije
24 x 17 cm
Broj strana
359
Izdavač
Ekonomski fakultet Osijek - EFOS, Osijek, 1986.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Korišćeno, u odličnom stanju
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Put u humano društvo (od socijalizma ka komunizmu)

Put u humano društvo (od socijalizma ka komunizmu)

Stanko Ilić

Ilić razmatra kako zadovoljenje sopstvenih potreba predstavlja smisao i uslov ljudske egzistencije.

Ekonomika, 1984.
Srpski. Latinica. Tvrde korice s omotom.
9,32
Doba neizvjesnosti

Doba neizvjesnosti

John Kenneth Galbraith

Galbraith odaje priznanje uspjehu tržišne ekonomije, ali taj sustav istovremeno, po njemu, karakteriziraju nestabilnost, neefikasnost i društvena nejednakost. Zbog toga on zagovara da državni intervencionizam kako bi se ispravilo ove nedostatke tržišta.

Stvarnost, 1981.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s omotom.
9,98
Najveći trgovac na svijetu

Najveći trgovac na svijetu

Og Mandino

Nije važno ko ste danas... jer iz ovog netipičnog bestselera možete naučiti kako da promenite svoj život primenom tajni drevnih svitaka koje ćete otkriti.

Mozaik knjiga, 2009.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
Knjiga se sastoji od dva toma
5,38 - 10,84
Marketing management / Upravljanje marketingom

Marketing management / Upravljanje marketingom

Philip Kotler

Marketing menadžment je vodeći marketinški tekst jer njegov sadržaj i organizacija dosledno odražavaju promene u teoriji i praksi marketinga.

Informator, 1994.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
14,9813,48
Međunarodna suradnja i ekonomski razvoj

Međunarodna suradnja i ekonomski razvoj

Rikard Lang
Kultura, 1955.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s omotom.
4,98
Menadžment

Menadžment

Heinz Weihrich, Harold Koontz

Prevod desetog američkog izdanja knjige, koja je obogaćena mnogim novim informacijama vezanim za savremene ideje, tehnike i karakteristike menadžmenta.

Mate d.o.o, 1994.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
16,24