Suvremena prodaja: stvaranje vrijednosti za kupca

Suvremena prodaja: stvaranje vrijednosti za kupca

Barry L. Reece, Gerald L. Manning

Savremena prodaja je najprodavaniji udžbenik koji prati promenljive tržišne uslove kao i sve veća očekivanja kupaca. Svrha svakog novog izdanja Savremene prodaje je da ovaj udžbenik učini što praktičnijim i primenljivijim.

Knjiga Suvremena prodaja – Stvaranje vrijednosti za kupca pruža sveobuhvatan pregled modernih prodajnih strategija s naglaskom na stvaranje dugoročne vrijednosti za kupce. Autor(i) istražuju kako se prodajni proces evoluirao iz tradicionalnog pristupa fokusiranog na proizvod ka savremenim metodama usmjerenim na razumijevanje potreba kupaca, izgradnju odnosa i pružanje rješenja koja donose dodatnu vrijednost. Kroz teorijske koncepte, praktične primjere i studije slučaja, knjiga analizira ključne aspekte prodajnog menadžmenta, pregovaranja, upravljanja odnosima s kupcima (CRM), kao i utjecaj digitalizacije i novih tehnologija na prodajne procese. Namijenjena je studentima, menadžerima, prodajnim profesionalcima i svima koji žele unaprijediti svoje prodajne vještine i razumjeti kako efikasna prodaja doprinosi konkurentskoj prednosti i dugoročnom poslovnom uspjehu.

Naslov originala
Contemporary sales
Prevod
Zrinka Dujmović
Dimenzije
26 x 20 cm
Broj strana
554
Izdavač
Mate d.o.o, Zagreb, 2008.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Novo
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Ne mari za male stvari… na poslu

Ne mari za male stvari… na poslu

Richard Carlson

Treća knjiga u nizu, Ne brini za male stvari na poslu, nastavlja uspešnu seriju i nudi stotinu novih saveta kako da smanjimo nivo stresa, ovoga puta, vezan za radno mesto.

Algoritam, 2001.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
3,98
Menadžer na mafijaški način

Menadžer na mafijaški način

Priručnik za korporativnog Machiavellija

Veble Commerce, 2005.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
9,88
Prilog kritici političke ekonomije

Prilog kritici političke ekonomije

Karl Marx
BIGZ, 1976.
Srpski. Latinica. Broširano.
3,49
Život kao igra

Život kao igra

Velimir Srića

Priručnik u kome autor, profesor menadžmenta, kroz niz različitih mentalnih modela, kreiranih na osnovu sopstvenog iskustva u poslovnom i društvenom životu, nudi odgovore na niz pitanja koja sebi postavlja svaki privrednik.

Algoritam, 2009.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
7,32 - 14,82
Međunarodni ekonomski odnosi

Međunarodni ekonomski odnosi

Đurica Acin, Antonije Tasić

Ova knjiga obuhvata analizu ekonomske saradnje između različitih zemalja, trgovine, investicija, monetarne politike i drugih aspekata međunarodne ekonomije.

Institut za međunarodne ekonomske odnose, 1985.
Srpski. Latinica. Broširano.
5,28
Upravljanje marketingom, 12. izdanje

Upravljanje marketingom, 12. izdanje

Philip Kotler, Kevin Lane Keller

„Upravljanje marketingom“ (12. izdanje, 2008) Filipa Kotlera i Kevina Lejna Kelera jedno je od najuticajnijih dela u oblasti marketinga.

Mate d.o.o, 2008.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
23,10