Suvremena prodaja: stvaranje vrijednosti za kupca

Suvremena prodaja: stvaranje vrijednosti za kupca

Barry L. Reece, Gerald L. Manning

Savremena prodaja je najprodavaniji udžbenik koji prati promenljive tržišne uslove kao i sve veća očekivanja kupaca. Svrha svakog novog izdanja Savremene prodaje je da ovaj udžbenik učini što praktičnijim i primenljivijim.

Knjiga Suvremena prodaja – Stvaranje vrijednosti za kupca pruža sveobuhvatan pregled modernih prodajnih strategija s naglaskom na stvaranje dugoročne vrijednosti za kupce. Autor(i) istražuju kako se prodajni proces evoluirao iz tradicionalnog pristupa fokusiranog na proizvod ka savremenim metodama usmjerenim na razumijevanje potreba kupaca, izgradnju odnosa i pružanje rješenja koja donose dodatnu vrijednost. Kroz teorijske koncepte, praktične primjere i studije slučaja, knjiga analizira ključne aspekte prodajnog menadžmenta, pregovaranja, upravljanja odnosima s kupcima (CRM), kao i utjecaj digitalizacije i novih tehnologija na prodajne procese. Namijenjena je studentima, menadžerima, prodajnim profesionalcima i svima koji žele unaprijediti svoje prodajne vještine i razumjeti kako efikasna prodaja doprinosi konkurentskoj prednosti i dugoročnom poslovnom uspjehu.

Naslov originala
Contemporary sales
Prevod
Zrinka Dujmović
Dimenzije
26 x 20 cm
Broj strana
554
Izdavač
Mate d.o.o, Zagreb, 2008.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.

Dva primerka su u ponudi

Primerak broj 1

Stanje:Novo
Dodato u korpu!

Primerak broj 2

Stanje:Nekorišćeno
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Strateško vođenje intervjua

Strateško vođenje intervjua

Richaurd Camp, Mary E. Vielhaber, Jack L. Simonetti

Knjiga „Strateško intervjuisanje“ bavi se tehnikama i metodama efikasnog intervjuisanja u različitim kontekstima, uključujući poslovne, novinarske, istraživačke i forenzičke intervjue.

Mate d.o.o, 2007.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
5,10
Das Kapital. Buch III: Der Gesammtprozess der kapitalistischen Produktion. Dritter Band, erster [und] zweiter Theil. Erste Auflage

Das Kapital. Buch III: Der Gesammtprozess der kapitalistischen Produktion. Dritter Band, erster [und] zweiter Theil. Erste Auflage

Karl Marx

Kapital. Kritika političke ekonomije. Treći tom, prvi i drugi dio [Prvo izdanje]. Retko prvo izdanje jedne od najuticajnijih knjiga ikada objavljenih.

Verlag von Otto Meissner, 1894.
Nemački. Latinica. Tvrde korice.
Knjiga se sastoji od dva toma
3740,00
Tržišta kapitala

Tržišta kapitala

Bernard J. Foley

Svrha ove knjige je da kombinuje teorijske rasprave i institucionalne opise kako bi pružila uvid u rad nekih od najvećih svetskih tržišta kapitala. Namenjen je studentima, ali je napisan na pristupačan način za širu publiku.

Mate d.o.o, 1993.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
11,24
Prokleti deo

Prokleti deo

Georges Bataille

Prokleti udio: Esej o općoj ekonomiji knjiga je Georgesa Bataillea iz 1949. u kojoj autor predstavlja novu ekonomsku teoriju koju naziva "opća ekonomija". Djelo obuhvaća svezak I: Potrošnja, svezak II: Povijest erotike i svezak III: Suverenost.

Svetovi, 1995.
Srpski. Latinica. Broširano.
9,99
Osnove političke ekonomije

Osnove političke ekonomije

Marin Cerovac

Knjiga Marina Cerovca je fundamentalno delo koje analizira ekonomske procese kroz prizmu marksističke teorije, sa posebnim osvrtom na zakon vrednosti, odnose proizvodnje i distribucije i ulogu države u ekonomiji.

Glas Slavonije, 1974.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
4,36
Osnovna pitanja teorije i politike ekonomskog razvoja

Osnovna pitanja teorije i politike ekonomskog razvoja

Jakov Sirotković
Zavod za ekonomska istraživanja, 1983.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
2,99