Suvremena prodaja: stvaranje vrijednosti za kupca

Suvremena prodaja: stvaranje vrijednosti za kupca

Barry L. Reece, Gerald L. Manning

Suvremena prodaja vrhunski je udžbenik iz prodaje koji prati promjene tržišnih uvjeta kao i sve veća očekivanja kupaca. Svrha je svakoga novog izdanja knjige Suvremena prodaja učiniti ovaj udžbenik što praktičnijim i primjenjivijim.

Knjiga donosi cjelovit pregled suvremenih prodajnih strategija s naglaskom na stvaranje dugoročne vrijednosti za kupce. Autor(i) istražuju kako se proces prodaje razvio od tradicionalnog pristupa usmjerenog na proizvod do modernih metoda usmjerenih na razumijevanje potreba kupaca, izgradnju odnosa i pružanje rješenja s dodanom vrijednošću. Kroz teorijske koncepte, praktične primjere i studije slučaja knjiga analizira ključne aspekte upravljanja prodajom, pregovaranjem, upravljanjem odnosima s kupcima (CRM), kao i utjecaj digitalizacije i novih tehnologija na prodajne procese. Namijenjen je studentima, menadžerima, prodajnim stručnjacima i svima koji žele unaprijediti svoje prodajne vještine i razumjeti kako učinkovita prodaja doprinosi konkurentskoj prednosti i dugoročnom poslovnom uspjehu.

Naslov izvornika
Contemporary sales
Prijevod
Zrinka Dujmović
Dimenzije
26 x 20 cm
Broj strana
554
Nakladnik
Mate d.o.o, Zagreb, 2008.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.

Dva primjerka su u ponudi

Primjerak broj 1

Stanje:Novo
Dodano u košaricu!

Primjerak broj 2

Meki uvez.
Stanje:Nekorišteno
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Osnove korporativnih financija

Osnove korporativnih financija

Alan Marcus, Richard Arthur Brealey, Stewart Clay Myers

Knjiga Osnove korporativnih financija objašnjava ključne financijske koncepte i alate potrebne za donošenje poslovnih odluka, uključujući upravljanje kapitalom, procjenu investicija i analizu rizika.

Mate d.o.o, 2007.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
27,36
American Perspectives, The United States in the Modern Age

American Perspectives, The United States in the Modern Age

United States Information Agency, 1992.
Engleski. Latinica. Broširano.
11,98
Ruska kapitalistička revolucija

Ruska kapitalistička revolucija

Anders Åslund
Dnevnik d.o.o., 2010.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
23,99
S tradicionalnih na nove puteve: Trgovina, obrt, industrija i bankarske ustanove grada Osijeka na prijelazu stoljeća od 1868. do 1918. godine

S tradicionalnih na nove puteve: Trgovina, obrt, industrija i bankarske ustanove grada Osijeka na prijelazu stoljeća od 1868. do 1918. godine

Zlata Živaković-Kerže

Knjiga istražuje gospodarski razvoj Osijeka nakon Hrvatsko-ugarske nagodbe do kraja Prvog svjetskog rata. Osijek, kao važno središte Slavonije, doživljava značajan gospodarski procvat zahvaljujući svom položaju na Dravi i raskrižju prometnih putova.

Hrvatski institut za povijest, 1999.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
7,325,49
Izravni marketing

Izravni marketing

Marinko Kovačić, Đuro Horvat

Izravni marketing sasvim sigurno predstavlja jedno od najdinamičnijih područja marketinga, koje je tijekom svog razvitka mijenjalo i tehnike i oruđa djelovanja.

Otokar Keršovani, 2003.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
10,98
Menadžment komercijalnih banaka

Menadžment komercijalnih banaka

Peter S. Rose

Knjiga Upravljanje komercijalnim bankama Petera S. Rosea daje detaljan uvid u poslovanje, strategije i propise poslovnih banaka, s fokusom na menadžerske izazove i financijske odluke u suvremenom bankarstvu.

Mate d.o.o, 2005.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
50,00