Suvremena prodaja: stvaranje vrijednosti za kupca

Suvremena prodaja: stvaranje vrijednosti za kupca

Barry L. Reece, Gerald L. Manning

Suvremena prodaja vrhunski je udžbenik iz prodaje koji prati promjene tržišnih uvjeta kao i sve veća očekivanja kupaca. Svrha je svakoga novog izdanja knjige Suvremena prodaja učiniti ovaj udžbenik što praktičnijim i primjenjivijim.

Knjiga donosi cjelovit pregled suvremenih prodajnih strategija s naglaskom na stvaranje dugoročne vrijednosti za kupce. Autor(i) istražuju kako se proces prodaje razvio od tradicionalnog pristupa usmjerenog na proizvod do modernih metoda usmjerenih na razumijevanje potreba kupaca, izgradnju odnosa i pružanje rješenja s dodanom vrijednošću. Kroz teorijske koncepte, praktične primjere i studije slučaja knjiga analizira ključne aspekte upravljanja prodajom, pregovaranjem, upravljanjem odnosima s kupcima (CRM), kao i utjecaj digitalizacije i novih tehnologija na prodajne procese. Namijenjen je studentima, menadžerima, prodajnim stručnjacima i svima koji žele unaprijediti svoje prodajne vještine i razumjeti kako učinkovita prodaja doprinosi konkurentskoj prednosti i dugoročnom poslovnom uspjehu.

Naslov izvornika
Contemporary sales
Prijevod
Zrinka Dujmović
Dimenzije
26 x 20 cm
Broj strana
554
Nakladnik
Mate d.o.o, Zagreb, 2008.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.

Dva primjerka su u ponudi

Primjerak broj 1

Stanje:Novo
Dodano u košaricu!

Primjerak broj 2

Meki uvez.
Stanje:Nekorišteno
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Novac i plaćanja

Novac i plaćanja

Krešimir Vrsaljko
Narodne novine, 1973.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
9,99
Psihologija uspjeha II.

Psihologija uspjeha II.

Dale Carnegie

Kako zaboraviti brige i naći zadovoljstvo u životu.

Biblioteka popularne psihologije, 1981.
Hrvatski. Latinica. Broširano s ovitkom.
10,22
Kraj siromaštva: Ekonomske mogućnosti našeg doba

Kraj siromaštva: Ekonomske mogućnosti našeg doba

Jeffrey Sachs

U knjizi ekonomist Jeffrey Sachs predstavlja optimistički plan za uklanjanje ekstremnog siromaštva do 2025. godine. Tvrdi da je to izvedivo uz političku volju, jer svjetsko bogatstvo raste, a siromaštvo nije sudbina, već rezultat neefikasnih sustava.

Algoritam, 2007.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
9,78
American Perspectives, The United States in the Modern Age

American Perspectives, The United States in the Modern Age

United States Information Agency, 1992.
Engleski. Latinica. Broširano.
11,98
Računovodstvo: Temelj poslovnog odlučivanja

Računovodstvo: Temelj poslovnog odlučivanja

Robert F. Meigs, Walter B. Meigs

Svjetski prepoznatljiv udžbenik jednostavnog naziva Računovodstvo zamišljen je i napisan kako bi studente i gospodarstvenike uveo u svijet računovodstva koje je danas jedan od glavnih jezika poslovanja.

Mate d.o.o, 1999.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
21,34
Doba neizvjesnosti

Doba neizvjesnosti

John Kenneth Galbraith

Galbraith odaje priznanje uspjehu tržišne ekonomije, ali taj sustav istovremeno, po njemu, karakteriziraju nestabilnost, neefikasnost i društvena nejednakost. Zbog toga on zagovara da državni intervencionizam kako bi se ispravilo ove nedostatke tržišta.

Stvarnost, 1981.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
9,98