Suvremena prodaja: stvaranje vrijednosti za kupca

Suvremena prodaja: stvaranje vrijednosti za kupca

Barry L. Reece, Gerald L. Manning

Suvremena prodaja vrhunski je udžbenik iz prodaje koji prati promjene tržišnih uvjeta kao i sve veća očekivanja kupaca. Svrha je svakoga novog izdanja knjige Suvremena prodaja učiniti ovaj udžbenik što praktičnijim i primjenjivijim.

Knjiga donosi cjelovit pregled suvremenih prodajnih strategija s naglaskom na stvaranje dugoročne vrijednosti za kupce. Autor(i) istražuju kako se proces prodaje razvio od tradicionalnog pristupa usmjerenog na proizvod do modernih metoda usmjerenih na razumijevanje potreba kupaca, izgradnju odnosa i pružanje rješenja s dodanom vrijednošću. Kroz teorijske koncepte, praktične primjere i studije slučaja knjiga analizira ključne aspekte upravljanja prodajom, pregovaranjem, upravljanjem odnosima s kupcima (CRM), kao i utjecaj digitalizacije i novih tehnologija na prodajne procese. Namijenjen je studentima, menadžerima, prodajnim stručnjacima i svima koji žele unaprijediti svoje prodajne vještine i razumjeti kako učinkovita prodaja doprinosi konkurentskoj prednosti i dugoročnom poslovnom uspjehu.

Naslov izvornika
Contemporary sales
Prijevod
Zrinka Dujmović
Dimenzije
26 x 20 cm
Broj strana
554
Nakladnik
Mate d.o.o, Zagreb, 2008.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.

Dva primjerka su u ponudi

Primjerak broj 1

Stanje:Novo
Dodano u košaricu!

Primjerak broj 2

Meki uvez.
Stanje:Nekorišteno
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Ekonomija i novi razvoj

Ekonomija i novi razvoj

Mirjana Dragičević

Problemi ekonomskog razvoja našli su u ovoj knjizi vrlo stručnu obradu pa se njome mogu koristiti i studenti i znanstvenici ostalih društvenih djelatnosti.

Alinea, 1996.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
5,984,78
Inventivni menadžer u 100 lekcija: Kako postati i ostati pobjednik

Inventivni menadžer u 100 lekcija: Kako postati i ostati pobjednik

Velimir Srića

Ova je knjiga na svojih blizu tri stotine stranica vrlo uspješan udžbenik inventivnog menadžmenta na mnogim sveučilištima u Hrvatskoj i široj regiji.

Znanje, 2003.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
11,75
Put u humano društvo (od socijalizma ka komunizmu)

Put u humano društvo (od socijalizma ka komunizmu)

Stanko Ilić

Ilić razmatra kako zadovoljenje vlastitih potreba predstavlja smisao i uslov ljudskog postojanja.

Ekonomika, 1984.
Srpski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
9,32
Kraj iluzija: Politika, ekonomija i kultura u kasnome modernizmu

Kraj iluzija: Politika, ekonomija i kultura u kasnome modernizmu

Andreas Reckwitz

Kraj iluzija (2019.) analizira raspad iluzija o neprestanom društvenom napretku Zapada. Knjiga propituje prijelaz iz industrijskog u kasni modernizam, obilježen deindustrijalizacijom i krizama poput one financijske 2007.-2008., Brexita i uspona populizma.

TIM press, 2023.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
9,72
Osnove upravljačkog računovodstva

Osnove upravljačkog računovodstva

Leslie Chadwick

Osnove upravljačkog računovodstva nakladnika Prentice Halla, sažeto su, analitičko i prepoznatljivo izdanje koje nas upoznaje s ključnim temama uspješnog poslovanja.

Mate d.o.o, 2000.
Hrvatski. Latinica. Broširano s ovitkom.
5,18
Tržište i cijene

Tržište i cijene

France Černe
Informator, 1966.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
5,99