Agrokor: Slom ortačkog kapitalizma

Agrokor: Slom ortačkog kapitalizma

Martina Dalić

Priča o događajima koji su se velikim intenzitetom zbivali tijekom jednog relativno kratkog vremenskog razdoblja – od veljače 2017. do svibnja 2018. (događaji vezanim uz Agrokor, najveću hrvatske kompaniju u regiji).

Ova je priča napisana da bi ostalo zabilježeno kako su se ovi događaji, koji su na različite načine utjecali na velik broj ljudi, stvarno zbivali. Napisana je i da pruži mogućnost razumijevanja događaja oko Agrokora izvan okvira koji je bio određen medijskom i političkom, a to onda znači i interesno obojenom slikom. Ovo je i priča o ljudima. O ljudima u politici koji često imaju promjenjiva, a onda i potpuno suprotna viđenja kratkoročnog i dugoročnog, ispravnog i pogrešnog, važnog i sporednog. Međutim, politika oblikuje društvene procese. Ovo je također i priča o stručnim ljudima koji su odradili ono što su trebali. Ovo je priča i o tome što se događa kada propada dogovorni ili ortački kapitalizam. Ovo je priča koju bi u “normalnim” ili “uobičajenim” okolnostima možda bilo još prerano ispričati. Nažalost, malo je toga u zbivanjima o kojima se ovdje govori bilo normalno ili uobičajeno. Zato se ova priča mora ispričati već sada.

Dimenzije
20 x 13 cm
Broj strana
232
Nakladnik
Jutarnji list, Zagreb, 2018.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.

Dva primjerka su u ponudi

Primjerak broj 1

Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Dodano u košaricu!

Primjerak broj 2

Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Poduzetnička ekonomija: kako učiniti prvi korak

Poduzetnička ekonomija: kako učiniti prvi korak

Đuro Horvat, Željko Tintor

Knjiga je namijenjena studentima viših i visokih poslovnih škola, poduzetnicima, menadžerima, ali se kao korisno gradivo preporučuje i profesorima ekonomske grupe predmeta u srednjim školama.

24 sata, 2006.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
10,42
Socijalnim kapitalom do uspjeha

Socijalnim kapitalom do uspjeha

Wayne Baker

Kako crpsti skrivene resurse iz svojih osobnih i poslovnih mreža.

Mate d.o.o, 2004.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
4,22
Damodaran o valuaciji

Damodaran o valuaciji

Aswath Damodaran

Sposobnost valuiranja imovine bitna je vještina u širokoj raznolikosti profesionalnih Okruženja: od korporativnih financija do upravljanja portfeljem i strategije.

Mate d.o.o, 2010.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
46,24
Izravni marketing

Izravni marketing

Marinko Kovačić, Đuro Horvat

Izravni marketing sasvim sigurno predstavlja jedno od najdinamičnijih područja marketinga, koje je tijekom svog razvitka mijenjalo i tehnike i oruđa djelovanja.

Otokar Keršovani, 2003.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
10,98
Ekonomska čitanka

Ekonomska čitanka

Paul A. Samuelson
Matica hrvatska, 1975.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
12,34
Učinkoviti odnosi s javnošću (deseto izdanje)

Učinkoviti odnosi s javnošću (deseto izdanje)

Glen M. Broom

"Učinkoviti odnosi s javnošću" (deseto izdanje, 2010) autora Glena M. Brooma jedno je od ključnih djela u području odnosa s javnošću.

Mate d.o.o, 2010.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
47,98