Poduzetnička ekonomija: kako učiniti prvi korak

Poduzetnička ekonomija: kako učiniti prvi korak

Đuro Horvat, Željko Tintor

Knjiga je namijenjena studentima viših i visokih poslovnih škola, poduzetnicima, menadžerima, ali se kao korisno gradivo preporučuje i profesorima ekonomske grupe predmeta u srednjim školama.

Knjiga je posebno namijenjena poduzetnicima i obrtnicima koji sami obavljaju menadžerske poslove u vlastitom biznisu. Isto je namijenjena mladim poduzetnicima i poduzetnicima početnicima, koji obvezno moraju ovladati barem minimalnim poduzetničkim znanjima i vještinama.

Dimenzije
24 x 17 cm
Broj strana
314
Nakladnik
24 sata, Zagreb, 2006.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
978-9-53731-500-9

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Izravni marketing

Izravni marketing

Marinko Kovačić, Đuro Horvat

Izravni marketing sasvim sigurno predstavlja jedno od najdinamičnijih područja marketinga, koje je tijekom svog razvitka mijenjalo i tehnike i oruđa djelovanja.

Otokar Keršovani, 2003.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
10,98
Oftalmologija

Oftalmologija

Krešimir Čupak, Branimir Cerovski, Marija Čelić, Vjekoslav Dorn, Stjepan Horvat, Damir Katušić, M...
JUMENA, 1990.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
9,76
Zakon o kaznenom postupku i drugi izvori hrvatskog kaznenog postupovnog prava

Zakon o kaznenom postupku i drugi izvori hrvatskog kaznenog postupovnog prava

Davor Krapac

Peto, izmijenjeno i dopunjeno izdanje Zakona o kaznenom postupku i drugih izvora hrvatskoga kaznenog procesnog prava.

Narodne novine, 2003.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
12,48
Higijena i škola

Higijena i škola

Živko Prebeg, Živka Prebeg
Školska knjiga, 1982.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
5,72
Upravljanje pomoću misija

Upravljanje pomoću misija

Pablo Cardona, Carlos Rey

Ova se knjiga bavi upravljanjem pomoću misija (management by missions, MBM) čija je glavna ideja distribucija korporativnih misija i ciljeva na sve razine kompanije.

Mate d.o.o, 2010.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
6,88
Opći dio kaznenog prava

Opći dio kaznenog prava

Petar Novoselec
Sveučilište u Zagrebu, 2004.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
7,56