Poduzetnička ekonomija: kako učiniti prvi korak

Poduzetnička ekonomija: kako učiniti prvi korak

Đuro Horvat, Željko Tintor

Knjiga je namijenjena studentima viših i visokih poslovnih škola, poduzetnicima, menadžerima, ali se kao korisno gradivo preporučuje i profesorima ekonomske grupe predmeta u srednjim školama.

Knjiga je posebno namijenjena poduzetnicima i obrtnicima koji sami obavljaju menadžerske poslove u vlastitom biznisu. Isto je namijenjena mladim poduzetnicima i poduzetnicima početnicima, koji obvezno moraju ovladati barem minimalnim poduzetničkim znanjima i vještinama.

Dimenzije
24 x 17 cm
Broj strana
314
Nakladnik
24 sata, Zagreb, 2006.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
978-9-53731-500-9

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Izravni marketing

Izravni marketing

Marinko Kovačić, Đuro Horvat

Izravni marketing sasvim sigurno predstavlja jedno od najdinamičnijih područja marketinga, koje je tijekom svog razvitka mijenjalo i tehnike i oruđa djelovanja.

Otokar Keršovani, 2003.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
10,98
Word Power Dictionary

Word Power Dictionary

Reader's Digest Fund for the Blind, Inc., 2005.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
13,26
Istraživanje tržišta

Istraživanje tržišta

Mira Marušić, Tihomir Vranešević

Istraživanje tržišta već je desecima godina prisutno kao aktivnost koja pomaže u poslovnom odlučivanju. Razumijevanje i primjena istraživanja tržišta postali su važnom i ozbiljnom sastavnicom poslovanja.

Adeco, 2001.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
24,32
Podsticanje i sputavanje stvaralačkog ponašanja ličnosti

Podsticanje i sputavanje stvaralačkog ponašanja ličnosti

Radivoj Kvaščev

Drugo dopunjeno izdanje.

Svjetlost, 1980.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
7,98
Kaotika

Kaotika

Philip Kotler, John A. Caslione

Upravljenje i marketing u turbolentnim vremenima. Neophodan vodič poslovnim vođama koji nastoje preživjeti današnje ekonomske oluje, a žele i napredovati u neizbježnim turbolencijama sutrašnjice.

Mate d.o.o, 2009.
Hrvatski. Latinica. Broširano s ovitkom.
5,24
U potrazi za skladom : jezično - metodičke studije i modeli

U potrazi za skladom : jezično - metodičke studije i modeli

Ana Pintarić
Pedagoški fakultet Sveučilišta "Josipa Jurja Strossmayera", 1997.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
6,99