Izravni marketing

Izravni marketing

Marinko Kovačić, Đuro Horvat

Direktni marketing svakako predstavlja jednu od najdinamičnijih oblasti marketinga, koja je tokom svog razvoja menjala i tehnike i alate delovanja.

Razloge za ovakav razvoj prvenstveno treba tražiti u fascinantnom tehnološkom razvoju podstaknut IT revolucijom...

Marketing je oblik aktivnosti u kojem dolazi do izražaja direktna komunikacija između prodavca i kupca, a podrazumeva kontinuiranu i individualizovanu ciljanu i mono/multimedijalnu komunikaciju sa potencijalnim kupcima! Pomenuti odnos, kreativnu praksu direktnog marketinga, interneta itd. autori objašnjavaju u ovom radu...

Dimenzije
24 x 16,5 cm
Broj strana
87
Izdavač
Otokar Keršovani, Rijeka, 2003.
 
Tiraž: 1.000 primeraka
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
9-53-153088-2

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Korišćeno, u odličnom stanju
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Financijsko izvještavanje u Europskoj uniji

Financijsko izvještavanje u Europskoj uniji

Ana Klikovac

Knjiga Finansijsko izveštavanje u Evropskoj uniji nastala je kao rezultat istraživanja o usklađenosti finansijskog izveštavanja u svetu, a posebno u Evropskoj uniji.

Mate d.o.o, 2009.
Hrvatski. Latinica. Broširano s omotom.
5,24
Utjecaj organizacijskih varijabli na uspjeh programa unapređenja poslovnih procesa

Utjecaj organizacijskih varijabli na uspjeh programa unapređenja poslovnih procesa

The book Influence of organizational variables on the success of the business process improvement program by prof. Ph.D. sc. Marina Buble analyzes how strategic, structural and human resources affect the success of business changes.

Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2010.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
12,00
Najbolji prezenter

Najbolji prezenter

Jerry Weissman

Technique, style and strategy of America's most famous public speaking coach. Gaining an audience with a powerful performance.

Mate d.o.o, 2010.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
6,12
Afrika u usponu

Afrika u usponu

Vijay Mahajan

With more than 900 million consumers, the African continent is one of the fastest growing markets.

Mate d.o.o, 2010.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
11,98
Teorije o višku vrednosti

Teorije o višku vrednosti

Karl Marx
Prosveta, 1978.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
Knjiga se sastoji od tri toma
23,54
Faktor uspjeha

Faktor uspjeha

Robert Sharpe, David Lewis

The book is, simply put, a psychotherapeutic do-it-yourself manual.

Biblioteka popularne psihologije, 1983.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
6,64