Kaotika

Kaotika

Philip Kotler, John A. Caslione

Upravljenje i marketing u turbolentnim vremenima. Neophodan vodič poslovnim vođama koji nastoje preživjeti današnje ekonomske oluje, a žele i napredovati u neizbježnim turbolencijama sutrašnjice.

Kaotika je strateški radni okvir namjenjen rješavanju ekonomske turbulencije. Knjiga se temelji na koncepciji svjetske ekonomije koja je ušla u ekonomsko razdoblje nesigurnosti i omogućava kompanijama preživljavanje uz više stope rizika. Philip Kotler i John A. Caslione za to predstavljaju set novih obrazaca strateškog ponašanja, kao i instrumente za stvaranje sustava ranog upozorenja, sustava osmišljavanja mogućih scenarija za pregled mogućih ishoda te sustava brzih reakcija.

Upravljački sustav Kaotika pomaže menadžerima da ponovo promisle cjelokupni pristup upravljanju i marketingu tijekom recesije i u drugim turbulentnim uvjetrima, pa među ostalim i kako razviti sustav za rano upozoravanje i identificiranje prvih znakova promjena, među koje spadaju i razorne inovacije i šokovi; stvoriti detaljne najgore, najbolje i najočekivanjije scenarije korištenjem strategija za učinkovito suočavanje sa svakim od njih; strateški rezati troškove ili povećati učinkovitost; osigrati tržišni udjel u temeljnome potrošačkom segmentu; komprimirati strateško planiranje u kraće tromjesečne cikluse kako bi se lakše pratio puls kompanije te spriječiti potencijalno katastrofalne posljedice napuštanja temeljnih načela.

Dimenzije
23 x 15 cm
Broj strana
210
Nakladnik
Mate d.o.o, Zagreb, 2009.
 
Latinica. Broširano s ovitkom.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Novo
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Upravljanje marketingom 1-2

Upravljanje marketingom 1-2

Philip Kotler

Analiza, planiranje i kontrola

Informator, 1988.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
Knjiga se sastoji od dva toma
14,44
Marketing management / Upravljanje marketingom

Marketing management / Upravljanje marketingom

Philip Kotler

Upravljanje marketingom vodeći je marketinški tekst jer njegov sadržaj i organizacija dosljedno odražavaju promjene u marketinškoj teoriji i praksi.

Informator, 1994.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
14,9813,48
Upravljanje marketingom, 12. izdanje

Upravljanje marketingom, 12. izdanje

Philip Kotler, Kevin Lane Keller

"Upravljanje marketingom" (12. izdanje, 2008.) autora Philipa Kotlera i Kevina Lanea Kellera jedno je od najutjecajnijih djela iz područja marketinga.

Mate d.o.o, 2008.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
23,10
Prezentacijom do uspjeha

Prezentacijom do uspjeha

Jerry Weissman

Svjetski poznati savjetnik i prezentator Jerry Weissman u ovoj knjizi govori kako se povezati sa najtežom i najzahtjevnijom publikom i potaknuti ih na akciju.

Mate d.o.o, 2006.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
6,12
Matematički leksikon za nematematičare

Matematički leksikon za nematematičare

Zlatko Šporer

"Matematički leksikon za nematematičare" Zlatka Šporera edukativna je knjiga namijenjena širokoj publici, posebno onima koji nisu stručnjaci u matematici.

Školska knjiga, 1988.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
8,26
Obiteljsko pravo

Obiteljsko pravo

Mira Alinčić, Ana Bakarić, Nenad Hlača, Dubravka Hrabar

​Knjiga predstavlja temeljno djelo za razumijevanje obiteljskog prava u hrvatskom pravnom sustavu, pružajući temeljitu analizu i praktične smjernice za razumijevanje i primjenu obiteljskopravnih normi.​

Birotehnika, 1994.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
11,26