Marketing management / Upravljanje marketingom

Marketing management / Upravljanje marketingom

Philip Kotler

Upravljanje marketingom vodeći je marketinški tekst jer njegov sadržaj i organizacija dosljedno odražavaju promjene u marketinškoj teoriji i praksi.

Prvo izdanje ‘Upravljanja marketingom’, objavljeno 1967. godine, uvelo je koncept prema kojem tvrtke moraju biti motivirane klijentima i tržištem. No, malo su se spominjale teme koje se danas smatraju fundamentalnima kao što su segmentacija, ciljanje i pozicioniranje. Koncepti kao što su vrijednost marke, analiza vrijednosti za klijenta, marketing baze podataka, e-trgovina, mreže vrijednosti, hibridni kanali, upravljanje lancem dobavljanja i integrirane marketinške komunikacije nisu bile niti prisutne u tadašnjem marketinškom vokabularu.

Naslov izvornika
Marketing management - Analysis, planning, implementation and control
Prijevod
Vlasta Andrlić
Urednik
Jasna Vukoja
Naslovnica
Jasenka Lesnik-Gašpić
Dimenzije
25 x 18 cm
Broj strana
929
Nakladnik
Informator, Zagreb, 1994.
 
Tiraž: 2.000 primjeraka
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
9-53-170009-5

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu

Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu

Philip Kotler, John T. Bowen, James C. Makens

Knjiga pruža sveobuhvatan pregled marketinških strategija i alata prilagođenih specifičnostima ugostiteljske i turističke industrije, s fokusom na kreiranje vrijednosti za goste i postizanje konkurentske prednosti.

Mate d.o.o, 2011.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
50,00
Upravljanje marketingom, 12. izdanje

Upravljanje marketingom, 12. izdanje

Philip Kotler, Kevin Lane Keller

"Upravljanje marketingom" (12. izdanje, 2008.) autora Philipa Kotlera i Kevina Lanea Kellera jedno je od najutjecajnijih djela iz područja marketinga.

Mate d.o.o, 2008.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
23,10
Matematika za ekonomiste

Matematika za ekonomiste

Boško Šego

Knjiga je ponajprije namijenjena studentima ekonomskih fakulteta. Rezultat je višegodišnjeg rada na prvoj i drugoj godini Ekonomskog fakulteta u Zagrebu.

Potecon, 2000.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
12,34
Tamna strana upravljanja ljudima

Tamna strana upravljanja ljudima

Saša Petar

Loših menedžera ima puno, iskaču iz žbunja kad se najmanje nadate, oblikuju naše živote prema svojim potrebama i pritom ih više ili manje oštećuju, a tako je malo literature koja bi nam ukazala kako se obraniti od njih.

24 sata, 2005.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
9,99
Ekonomija i novi razvoj

Ekonomija i novi razvoj

Mirjana Dragičević

Problemi ekonomskog razvoja našli su u ovoj knjizi vrlo stručnu obradu pa se njome mogu koristiti i studenti i znanstvenici ostalih društvenih djelatnosti.

Alinea, 1996.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
5,98
Dugovi stvarnost i mit

Dugovi stvarnost i mit

George Macesich
August Cesarec, 1987.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
6,98