Upravljanje marketingom, 12. izdanje

Upravljanje marketingom, 12. izdanje

Philip Kotler, Kevin Lane Keller

"Upravljanje marketingom" (12. izdanje, 2008.) autora Philipa Kotlera i Kevina Lanea Kellera jedno je od najutjecajnijih djela iz područja marketinga.

Knjiga pruža sveobuhvatan pregled marketinških koncepata, strategija i alata koji pomažu tvrtkama u izgradnji snažnih brendova i postizanju konkurentske prednosti. Autori naglašavaju važnost istraživanja tržišta, segmentacije, ciljanog oglašavanja i pozicioniranja proizvoda. Također obrađuju digitalni marketing, CRM, ponašanje potrošača te inovacije u marketingu. Ova knjiga nudi praktične smjernice i stvarne primjere iz poslovnog svijeta, čineći je ključnim resursom za studente, menadžere i marketinške stručnjake.

Naslov izvornika
Marketing management, 12th edition
Prijevod
Ivanka Rajh, Gordana Kosanović Juričević, Nikolina Parlov, Marija Zovko, Josip Hrgović, Ivana Tuđman, Emil Heršak, Mato Njavro, Marina Kuzmić
Urednik
Đuro Njavro
Dimenzije
27 x 21 cm
Broj strana
764
Nakladnik
Mate d.o.o, Zagreb, 2008.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Novo
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Marketing management / Upravljanje marketingom

Marketing management / Upravljanje marketingom

Philip Kotler

Upravljanje marketingom vodeći je marketinški tekst jer njegov sadržaj i organizacija dosljedno odražavaju promjene u marketinškoj teoriji i praksi.

Informator, 1994.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
14,98
Kaotika

Kaotika

Philip Kotler, John A. Caslione

Upravljenje i marketing u turbolentnim vremenima. Neophodan vodič poslovnim vođama koji nastoje preživjeti današnje ekonomske oluje, a žele i napredovati u neizbježnim turbolencijama sutrašnjice.

Mate d.o.o, 2009.
Hrvatski. Latinica. Broširano s ovitkom.
5,24
Uvod u društveno planiranje

Uvod u društveno planiranje

Anka Mašek Frigan

Knjiga se sustavno bavi temeljnim pitanjima društvenog planiranja, objašnjavajući kako i zašto se planira, tko planira i kakvi su odnosi između različitih društvenih aktera u procesu planiranja.

Ekonomski fakultet Osijek - EFOS, 1986.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
7,36
Rječnik osobnih imena

Rječnik osobnih imena

Mate Šimundić

Kapitalno djelo hrvatske onomastike, rezultat petnaestogodišnjeg predanog rada. Ovaj rječnik obuhvaća preko 9.000 osnovnih imena i desetke tisuća izvedenica, čime nadmašuje slične svjetske imenike.​

Nakladni zavod Matice hrvatske, 1988.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
7,525,64
Kako postići uspjeh

Kako postići uspjeh

Dominique Webb
Galaksija, 1996.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
4,99 - 5,74
Menadžment uredskog poslovanja (osmo izdanje)

Menadžment uredskog poslovanja (osmo izdanje)

Zane K. Quible

Knjiga "Menadžment uredskog poslovanja" autora Zanea K. Quiblea, u svom osmom izdanju iz 2010. godine, pruža sveobuhvatan pregled ključnih aspekata upravljanja uredskim poslovanjem.

Mate d.o.o, 2010.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
20,10