Upravljanje marketingom, 12. izdanje

Upravljanje marketingom, 12. izdanje

Philip Kotler, Kevin Lane Keller

"Upravljanje marketingom" (12. izdanje, 2008.) autora Philipa Kotlera i Kevina Lanea Kellera jedno je od najutjecajnijih djela iz područja marketinga.

Knjiga pruža sveobuhvatan pregled marketinških koncepata, strategija i alata koji pomažu tvrtkama u izgradnji snažnih brendova i postizanju konkurentske prednosti. Autori naglašavaju važnost istraživanja tržišta, segmentacije, ciljanog oglašavanja i pozicioniranja proizvoda. Također obrađuju digitalni marketing, CRM, ponašanje potrošača te inovacije u marketingu. Ova knjiga nudi praktične smjernice i stvarne primjere iz poslovnog svijeta, čineći je ključnim resursom za studente, menadžere i marketinške stručnjake.

Naslov izvornika
Marketing management, 12th edition
Prijevod
Ivanka Rajh, Gordana Kosanović Juričević, Nikolina Parlov, Marija Zovko, Josip Hrgović, Ivana Tuđman, Emil Heršak, Mato Njavro, Marina Kuzmić
Urednik
Đuro Njavro
Dimenzije
27 x 21 cm
Broj strana
764
Nakladnik
Mate d.o.o, Zagreb, 2008.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Novo
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu

Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu

Philip Kotler, John T. Bowen, James C. Makens

Knjiga pruža sveobuhvatan pregled marketinških strategija i alata prilagođenih specifičnostima ugostiteljske i turističke industrije, s fokusom na kreiranje vrijednosti za goste i postizanje konkurentske prednosti.

Mate d.o.o, 2011.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
50,00
Osnove marketinga

Osnove marketinga

Philip Kotler, Veronica Wong, John Saunders, Gary Armstrong

"Osnove marketinga" (2006) autora Philipa Kotlera, Veronice Wong, Johna Saundersa i Garyja Armstronga jedna je od najutjecajnijih knjiga o marketingu.

Mate d.o.o, 2006.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
41,28
Ekonomika i društveni ciljevi

Ekonomika i društveni ciljevi

John Kenneth Galbraith

John Kenneth Galbraith

Otokar Keršovani, 1979.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
9,168,24
Američki izazov

Američki izazov

Jean-Jacques Servan-Schreiber

General Motors nije Wehrmacht, afera Bull nije Munchen, a pothvat s Concordeom nije Sedan.

Epoha, 1968.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
6,845,13
Neravnopravna demokracija: Politički položaj Hrvata u Bosni i Hercegovini

Neravnopravna demokracija: Politički položaj Hrvata u Bosni i Hercegovini

Valentino Grbavac

Kroz prijedlog povratka izvornom Washingtonskom sporazumu Grbavac daje praktično i realistično rješenje za političke probleme s kojima se Bosna i Hercegovina danas suočava.

Institut za društveno-politička istraživanja (IDPI), 2016.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
9,997,99 - 9,99
Upotreba i zloupotreba psihologije

Upotreba i zloupotreba psihologije

Hans Eysenck

Misaona nit koja se provlači kroz sva poglavlja vidljiva je već u naslovu. U svakom poglavlju razmatra se primjena psiholoških otkrića na društvene probleme.

Naprijed, 1980.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
8,36