Upravljanje marketingom, 12. izdanje

Upravljanje marketingom, 12. izdanje

Philip Kotler, Kevin Lane Keller

"Upravljanje marketingom" (12. izdanje, 2008.) autora Philipa Kotlera i Kevina Lanea Kellera jedno je od najutjecajnijih djela iz područja marketinga.

Knjiga pruža sveobuhvatan pregled marketinških koncepata, strategija i alata koji pomažu tvrtkama u izgradnji snažnih brendova i postizanju konkurentske prednosti. Autori naglašavaju važnost istraživanja tržišta, segmentacije, ciljanog oglašavanja i pozicioniranja proizvoda. Također obrađuju digitalni marketing, CRM, ponašanje potrošača te inovacije u marketingu. Ova knjiga nudi praktične smjernice i stvarne primjere iz poslovnog svijeta, čineći je ključnim resursom za studente, menadžere i marketinške stručnjake.

Naslov izvornika
Marketing management, 12th edition
Prijevod
Ivanka Rajh, Gordana Kosanović Juričević, Nikolina Parlov, Marija Zovko, Josip Hrgović, Ivana Tuđman, Emil Heršak, Mato Njavro, Marina Kuzmić
Urednik
Đuro Njavro
Dimenzije
27 x 21 cm
Broj strana
764
Nakladnik
Mate d.o.o, Zagreb, 2008.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Novo
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu

Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu

Philip Kotler, John T. Bowen, James C. Makens

Knjiga pruža sveobuhvatan pregled marketinških strategija i alata prilagođenih specifičnostima ugostiteljske i turističke industrije, s fokusom na kreiranje vrijednosti za goste i postizanje konkurentske prednosti.

Mate d.o.o, 2011.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
50,00
Marketing management / Upravljanje marketingom

Marketing management / Upravljanje marketingom

Philip Kotler

Upravljanje marketingom vodeći je marketinški tekst jer njegov sadržaj i organizacija dosljedno odražavaju promjene u marketinškoj teoriji i praksi.

Informator, 1994.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
14,98
Upravljanje marketingom 1-2

Upravljanje marketingom 1-2

Philip Kotler

Analiza, planiranje i kontrola

Informator, 1988.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
Knjiga se sastoji od dva toma
14,44
Iskušenja slobodnog vremena

Iskušenja slobodnog vremena

Ratko Božović
Mladost, 1979.
Srpski. Latinica. Broširano.
3,99
Das Kapital. Buch III: Der Gesammtprozess der kapitalistischen Produktion. Dritter Band, erster [und] zweiter Theil. Erste Auflage

Das Kapital. Buch III: Der Gesammtprozess der kapitalistischen Produktion. Dritter Band, erster [und] zweiter Theil. Erste Auflage

Karl Marx

Kapital. Kritika političke ekonomije. Treći svezak, prvi i drugi dio [Prvo izdanje]. Rijetko prvo izdanje jedne od najutjecajnijih knjiga ikada objavljenih.

Verlag von Otto Meissner, 1894.
Njemački. Latinica. Tvrde korice.
Knjiga se sastoji od dva toma
3740,00
Društvo i politika

Društvo i politika

Mihailo V. Popović

Knjiga predstavlja temeljno sociološko i politološko djelo koje se bavi odnosom između društvenih struktura i političkih sistema, s posebnim naglaskom na marksističku teoriju, samoupravljanje i socijalističko društvo bivše Jugoslavije.

Rad, 1984.
Srpski. Latinica. Broširano.
4,98