Reinženjering tvrtke

Reinženjering tvrtke

Michael Hammer, James Champy

Poslovni klasik i međunarodni bestseler devedesetih u ažuriranim izdanju za novo stoljeće.

Reinženjering je bio najvažniji koncept za američki ekonomski preporod devedesetih godina, a svijetu je predstavljen upravo u ovoj knjizi. Sada nas ponovno, u dvadeset i prvom stoljeću, čekaju dodatne radikalne promjene i izazovi između kompanija i nas samih, a kako im se uspješno suprotstaviti opisano je u novom izdanju ove knjige. Oni koji su se reinženjeringu već bili suprotstavili puno će naučiti iz novih alata koji se navode u knjizi, a oni koji se nikada prije nisu susreli s ovom temom imaju priliku započeti s osnovama i tijekom knjige se upoznati s najnovijim razmišljanjima na ovom području.

Kratki sadržaj:

Kriza koja ne želi nestati Reinženjering: put do promjene Promišljanje poslovnih procesa Novi svijet rada Pokretačka uloga informacijske tehnologije Tko provodi reinženjering Iskustvo reinženjeringa Započinjanje s reinženjeringom Iskustva tvrtke: Duke Power, IBM, Deere Uspjeh u reinženjeringu

Dimenzije
23 x 15 cm
Broj strana
265
Nakladnik
Mate d.o.o, Zagreb, 2004.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Novo
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Gung Ho! Sve za tvrtku, tvrtku nizašto!

Gung Ho! Sve za tvrtku, tvrtku nizašto!

Ken Blanchard, Sheldon Bowles

K. Blanchard i S. Bowles, autori New York Times-ovog poslovnog best-sellera redRaving Fans,vratili su se s knjigom Gung Ho.!

Mate d.o.o, 2009.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
9,26
Osnove prava

Osnove prava

Ljerka Mintas Hodak, Đuro Njavro, Emil Heršak, Branko Skerlev, Jasenka Zaninović, Luka Tadić Čoli...

Predavanja za studente ekonomije.

Mate d.o.o, 2016.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
7,66
Osnove marketinga

Osnove marketinga

Philip Kotler, Veronica Wong, John Saunders, Gary Armstrong

"Osnove marketinga" (2006) autora Philipa Kotlera, Veronice Wong, Johna Saundersa i Garyja Armstronga jedna je od najutjecajnijih knjiga o marketingu.

Mate d.o.o, 2006.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
41,28
Oštećenja vida - biopsihosocijalni aspekti

Oštećenja vida - biopsihosocijalni aspekti

Vladimir Stančić

Knjiga prikazuje široku problematiku osoba s oštećenjima vida, budući da svojim sadržajem obuhvaća upravo biopsihosocijalne aspekte oštećenosti vida.

Školska knjiga, 1991.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
8,26
Petrografija

Petrografija

Luka Marić

Za studente arhitekture, građevinarstva, likovne i primijenjene umjetnosti.

Školska knjiga, 1951.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
7,96
Opća patologija: s osnovama normalne i patološke genetike i imunologije

Opća patologija: s osnovama normalne i patološke genetike i imunologije

Roko Živković
Medicinska knjiga, 1984.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
0,99 - 4,38