Reinženjering tvrtke

Reinženjering tvrtke

Michael Hammer, James Champy

Poslovni klasik i međunarodni bestseler devedesetih u ažuriranom izdanju za novi vek.

Reinženjering je bio najvažniji koncept za američki ekonomski preporod devedesetih godina i predstavljen je svetu u ovoj knjizi. Sada ponovo, u dvadeset prvom veku, očekuju nas dodatne radikalne promene i izazovi između kompanija i nas samih, a kako da se sa njima uspešno suočimo opisano je u novom izdanju ove knjige. Oni koji su se ranije protivili reinženjeringu naučiće mnogo iz novih alata predstavljenih u knjizi, a oni koji se nikada ranije nisu susreli sa ovom temom imaju priliku da počnu sa osnovama i upoznaju se sa najnovijim razmišljanjima u ovoj oblasti kroz knjigu.

Kratak sadržaj:

Kriza koja neće nestati Reinženjering: put do promene Preispitivanje poslovnih procesa Novi svet rada Pokretačka uloga informacionih tehnologija Ko sprovodi reinženjering Reinženjering iskustvo Početak rada sa reinženjeringom Iskustvo kompanije: Duke Pover, IBM, Deere Uspeh u reinženjeringu

Dimenzije
23 x 15 cm
Broj strana
265
Izdavač
Mate d.o.o, Zagreb, 2004.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Novo
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Matematički leksikon za nematematičare

Matematički leksikon za nematematičare

Zlatko Šporer

„Matematički leksikon za nematematičare” Zlatka Šporera je edukativna knjiga namenjena širokoj publici, posebno onima koji nisu stručnjaci za matematiku.

Školska knjiga, 1988.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
8,26
Teorija književnosti

Teorija književnosti

Milivoj Solar

Ova knjiga je namenjena srednjoškolcima, studentima književnosti i svima onima koji žele da se upoznaju sa osnovnim pojmovima teorije književnosti i nekim osnovnim problemima naučnog proučavanja književnosti.

Školska knjiga, 1982.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
2,99 - 4,52
Istraživanje tržišta

Istraživanje tržišta

Mira Marušić, Tihomir Vranešević

Istraživanje tržišta je decenijama prisutno kao aktivnost koja pomaže u poslovnom odlučivanju. Razumevanje i primena istraživanja tržišta postali su važna i ozbiljna komponenta poslovanja.

Adeco, 2001.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
24,32
Word Power Dictionary

Word Power Dictionary

Reader's Digest Fund for the Blind, Inc., 2005.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
13,26
Podsticanje i sputavanje stvaralačkog ponašanja ličnosti

Podsticanje i sputavanje stvaralačkog ponašanja ličnosti

Radivoj Kvaščev

Drugo izmenjeno izdanje.

Svjetlost, 1980.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
7,98
Financije za strateško odlučivanje

Financije za strateško odlučivanje

M. P. Narayanan, Vikram K. Nanda

ve što nefinansijski menadžeri treba da znaju.

Mate d.o.o, 2007.
Hrvatski. Latinica. Broširano s omotom.
6,36