Reinženjering tvrtke

Reinženjering tvrtke

Michael Hammer, James Champy

Poslovni klasik i međunarodni bestseler devedesetih u ažuriranom izdanju za novi vek.

Reinženjering je bio najvažniji koncept za američki ekonomski preporod devedesetih godina i predstavljen je svetu u ovoj knjizi. Sada ponovo, u dvadeset prvom veku, očekuju nas dodatne radikalne promene i izazovi između kompanija i nas samih, a kako da se sa njima uspešno suočimo opisano je u novom izdanju ove knjige. Oni koji su se ranije protivili reinženjeringu naučiće mnogo iz novih alata predstavljenih u knjizi, a oni koji se nikada ranije nisu susreli sa ovom temom imaju priliku da počnu sa osnovama i upoznaju se sa najnovijim razmišljanjima u ovoj oblasti kroz knjigu.

Kratak sadržaj:

Kriza koja neće nestati Reinženjering: put do promene Preispitivanje poslovnih procesa Novi svet rada Pokretačka uloga informacionih tehnologija Ko sprovodi reinženjering Reinženjering iskustvo Početak rada sa reinženjeringom Iskustvo kompanije: Duke Pover, IBM, Deere Uspeh u reinženjeringu

Dimenzije
23 x 15 cm
Broj strana
265
Izdavač
Mate d.o.o, Zagreb, 2004.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Novo
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Latinski za pravnike=Latinitas iuridica: početni udžbenik

Latinski za pravnike = Latinitas iuridica: početni udžbenik

Neven Jovanović, Tamara Tvrtković

Udžbenik je prilagođen potrebama studenata prava koji počinju da uče latinski jezik. Usmeren na savladavanje osnova latinskog jezika i terminologije koja je neophodna za razumevanje rimskog prava i pravnih tekstova.

Pravni fakultet u Zagrebu, 2003.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
13,46
Osnove marketinga

Osnove marketinga

Philip Kotler, Veronica Wong, John Saunders, Gary Armstrong

„Osnove marketinga“ (2006) Filipa Kotlera, Veronike Vong, Džona Sondersa i Gerija Armstronga jedna je od najuticajnijih knjiga o marketingu.

Mate d.o.o, 2006.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
41,28
Ekonomija za menadžere u svjetskoj privredi

Ekonomija za menadžere u svjetskoj privredi

Dominick Salvatore

Knjiga primenjuje ekonomsku teoriju (mikro i makroekonomiju) i metode analize nauke o odlučivanju kako bi ispitala kako organizacija može najefikasnije postići svoje ciljeve.

Mate d.o.o, 1994.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
8,12 - 21,36
Upravljanje pomoću misija

Upravljanje pomoću misija

Pablo Cardona, Carlos Rey

Ova knjiga se bavi upravljanjem po misijama (MBM), čija je glavna ideja distribucija korporativnih misija i ciljeva na sve nivoe kompanije.

Mate d.o.o, 2010.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s omotom.
6,88
Osnove obiteljske medicine

Osnove obiteljske medicine

Robert E. Rakel
Naklada Ljevak, 2005.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
53,24
Osnove prava

Osnove prava

Ljerka Mintas Hodak, Đuro Njavro, Emil Heršak, Branko Skerlev, Jasenka Zaninović, Luka Tadić Čoli...

Predavanja za studente ekonomije.

Mate d.o.o, 2016.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
7,66