
Istraživanje tržišta
Istraživanje tržišta je decenijama prisutno kao aktivnost koja pomaže u poslovnom odlučivanju. Razumevanje i primena istraživanja tržišta postali su važna i ozbiljna komponenta poslovanja.
Prodaja proizvoda ili usluga na tržištu, sa namerom ostvarivanja prihoda, danas je nezamisliva bez poznavanja tržišta. U potrazi za dugoročnim uspehom na tržištu, poznavanje tržišta može značiti odlučujuću prednost u odnosu na konkurentske kompanije, jer pomaže u pronalaženju boljeg načina da se zadovolje potrošači. Zbog toga se istraživanje tržišta smatra sastavnim delom marketinga i poslovnog menadžmenta. Za studente marketinga i poslovnog menadžmenta, istraživanje tržišta je jedan od najvažnijih delova i oblasti studija.
Knjiga je podeljena na tri dela. Prvi deo predstavlja uvod u istraživanje tržišta, ulogu i značenje istraživanja u poslovnom odlučivanju. Drugi deo se sastoji od procesa istraživanja tržišta, a treći o primeni istraživanja tržišta. U prilozima na kraju knjige u ovom, petom izdanju, nalazi se Rečnik pojmova, Istraživanje finansijskog tržišta u Republici Hrvatskoj i Panel za domaćinstva.
One copy is available