Staroslavenska čitanka

Staroslavenska čitanka

Josip Hamm

Iz sadržaja:

Starocrkvenoslavenski tekstovi Tekstovi mlađih redakcija Rječnik Popis ilustracija Prilozi

Naslovnica
Đuro Seder
Dimenzije
20 x 14 cm
Broj strana
160
Izdavač
Školska knjiga, Zagreb, 1960.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.

Nema primeraka u ponudi

Poslednji primerak je nedavno prodat.

 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Staroslavenska gramatika

Staroslavenska gramatika

Josip Hamm
Školska knjiga, 1974.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
5,98 - 7,98
Kaotika

Kaotika

Philip Kotler, John A. Caslione

Menadžment i marketing u turbulentnim vremenima. Neizostavan vodič za poslovne lidere koji nastoje da prežive današnje ekonomske oluje i napreduju u sutrašnjim neizbežnim turbulencijama.

Mate d.o.o, 2009.
Hrvatski. Latinica. Broširano s omotom.
5,24
Engleski za pravnike

Engleski za pravnike

Dunja M. Vićan, Zlata Pavić, Branko Smerdel

Udžbenik je namenjen studentima pravnih fakulteta i srodnih visokoškolskih ustanova, kao i pravnicima koji u praksi koriste engleski jezik ili se bave prevođenjem. Knjiga pruža temeljnu osnovu za razumevanje i upotrebu engleskog jezika u pravnom kontekstu

Narodne novine, 1989.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
11,36
Istraživanje tržišta

Istraživanje tržišta

Mira Marušić, Tihomir Vranešević

Istraživanje tržišta je decenijama prisutno kao aktivnost koja pomaže u poslovnom odlučivanju. Razumevanje i primena istraživanja tržišta postali su važna i ozbiljna komponenta poslovanja.

Adeco, 2001.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
24,32
Država i pravni sustav

Država i pravni sustav

Berislav Perić

Knjiga predstavlja temeljni udžbenik iz oblasti teorije države i prava u hrvatskom pravnom obrazovanju. Namenjen je studentima pravnih fakulteta i pravnih fakulteta, a pokriva ključne koncepte i strukture vezane za državu i pravni sistem.

Narodne novine, 1992.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
13,2611,93
Osnove marketinga

Osnove marketinga

Philip Kotler, Veronica Wong, John Saunders, Gary Armstrong

„Osnove marketinga“ (2006) Filipa Kotlera, Veronike Vong, Džona Sondersa i Gerija Armstronga jedna je od najuticajnijih knjiga o marketingu.

Mate d.o.o, 2006.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
41,28