
Megatrendovi
Deset novih smjerova razvoja koji mijenjaju naš život.
Jedan primerak je u ponudi
Deset novih smjerova razvoja koji mijenjaju naš život.
Jedan primerak je u ponudi
Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.
Ova knjiga pokazuje da su kroz povijest ljudi koji su živjeli u malim državama, gdje su politički vođe dostupni, a ne udaljeni, bili sretniji, miroljubiviji, kreativniji i napredniji.
Knjiga je ponajprije namijenjena studentima ekonomskih fakulteta. Rezultat je višegodišnjeg rada na prvoj i drugoj godini Ekonomskog fakulteta u Zagrebu.
Ova knjiga je sastavni dio međunarodnog projekta Menagement i poduzetništvo u kojem sudjeluju autori iz Hrvatske, Europe i SAD-a. Temeljni cilj projekta je zemlje u razvoju upozoriti na efikasne načine postizanja gospodarskog rasta.
Kako zaboraviti brige i naći zadovoljstvo u životu.
Direktni marketing svakako predstavlja jednu od najdinamičnijih oblasti marketinga, koja je tokom svog razvoja menjala i tehnike i alate delovanja.