
Istraživanje tržišta
Ova je knjiga namijenjena studentima prediplomskih studija kako bi im pomogla u stjecanju danas nedvojbeno neophodnih, temeljnih teorijskih spoznaja iz istraživanja tržišta.
Jedan primjerak je u ponudi
Ova je knjiga namijenjena studentima prediplomskih studija kako bi im pomogla u stjecanju danas nedvojbeno neophodnih, temeljnih teorijskih spoznaja iz istraživanja tržišta.
Jedan primjerak je u ponudi
Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.
Knjiga je namenjena zaposlenima u vanprivrednim delatnostima (društvenim, verskim, profesionalnim, političkim i dr.), u cilju rešavanja problema na način primeren tržišnim uslovima.
Ova knjiga se bavi finansijskim pravom i finansijskom naukom.
Sa više od 900 miliona potrošača, afrički kontinent je jedno od najbrže rastućih tržišta.
„Kraj iluzija“ (2019) ispituje raspad iluzija o kontinuiranom društvenom napretku Zapada. Knjiga ispituje prelaz iz industrijskog u kasni modernizam, obeležen deindustrijalizacijom i krizama poput finansijske krize 2007-2008, Bregzita i uspona populizma.
Deset novih smjerova razvoja koji mijenjaju naš život.
Ova knjiga se bavi upravljanjem po misijama (MBM), čija je glavna ideja distribucija korporativnih misija i ciljeva na sve nivoe kompanije.