School Choice: The Moral Debate
Izbor škole u posljednje se vrijeme popeo na vrh popisa mogućih rješenja američkih obrazovnih problema, posebno za siromašne i najugroženije članove društva.
U posljednjih nekoliko godina nekoliko je država održalo referendume o korištenju vaučera u privatnim i župnim školama, a nedavno je Vrhovni sud preispitao ustavnost programa stipendiranja koji koristi vaučere izdane roditeljima. Iako je bilo mnogo rasprava o empirijskim i metodološkim aspektima politika izbora škole, rasprave o učincima koje takve politike mogu imati na nacionalnu moralnu ekonomiju i civilno društvo bile su rijetke. Izbor škole, zbirka eseja vodećih filozofa, povjesničara, pravnika i teologa, ispravlja ovu situaciju baveći se moralnom i normativnom stranom izbora škole.
Dvanaest eseja, naručenih za konferenciju o izboru škole koja se održala na koledžu u Bostonu 2001., organizirani su u četiri dijela koji razmatraju odnos izbora škole prema jednakosti, moralnom pluralizmu, institucionalnoj ekologiji i ustavnosti. Svaki dio sastoji se od tri eseja nakon kojih slijedi kritički odgovor. Suradnici su Patrick McKinley Brennan, Charles L. Glenn, Amy Gutmann, David Hollenbach, SJ, Meira Levinson, Sanford Levinson, Stephen Macedo, John T. McGreevy, Martha Minow, Richard J. Mouw, Joseph O'Keefe, SJ, Michael J. Perry, Nancy L. Rosenblum, Rosemary C. Salomone, Joseph P. Viteritti, Paul J. Weithman i Alan Wolfe.
Jedan primerak je u ponudi