Ruski prema najnovijoj metodi sa oznakom naglaska i prema novom pravopisu
Rijetka knjiga
Antikvitet

Ruski prema najnovijoj metodi sa oznakom naglaska i prema novom pravopisu

Pantelejmon Suhanov

Izdanje iz srpnja 1945.

Dimenzije
21,5 x 15,5 cm
Broj strana
190
Nakladnik
Prosvjeta, Zagreb, 1945.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Korišteno, u vrlo dobrom stanju
Oštećenja / nepogodnosti:
  • Blago oštećenje korica
  • Blago oštećenje listova
  • Tragovi patine
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Znanje, obrazovni standardi, kurikulum

Znanje, obrazovni standardi, kurikulum

Vladimir Strugar

Teorijsko - kritički pristup obrazovnoj politici u Hrvatskoj

Školske novine, 2012.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
14,22
Hrvatski za pripremu razredbenih ispita na fakultetima

Hrvatski za pripremu razredbenih ispita na fakultetima

Emica Calogjera

Priručnik je namijenjen svima koji se pripremaju za polaganje razrednih ispita na fakultetima na kojima se polaže hrvatski jezik.

Hinus, 1997.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
8,24
Muzička čitanka

Muzička čitanka

Truda Reich

Muzička čitanka Trude Reich je edukativno djelo namijenjeno mladim ljubiteljima glazbe, ali i široj publici. Knjiga uvodi čitatelje u svijet glazbe kroz pregled povijesti, glazbenih oblika i života znamenitih skladatelja.

Školska knjiga, 1962.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
7,62
Njemački za pravnike

Njemački za pravnike

Susan Šarčević, Nina Sokol

Udžbenik za studente pravnih fakulteta i viših upravnih škola.

Pravni fakultet u Zagrebu, 1980.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
4,99
Temelji vjere

Temelji vjere

Herbert Madinger

Priručnik za srednjoškolski i studentski vjeronauk.

Karitativni fond UPT, 1991.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
4,84 - 4,98
Unapređivanje čitanja u osnovnoj školi

Unapređivanje čitanja u osnovnoj školi

Alojz Kobola

Autor analizira različite pristupe i strategije koje učitelji mogu koristiti kako bi potaknuli učenike na bolje razumijevanje i uživanje u čitanju.

Školska knjiga, 1977.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
6,52