Stimulativno nagrađivanje u privrednim preduzećima sa primerima iz prakse

Stimulativno nagrađivanje u privrednim preduzećima sa primerima iz prakse

Knjiga se bavi sustavima nagrađivanja zaposlenika u ekonomskom i industrijskom kontekstu.

Naslovnica
Stevan Vujkov
Dimenzije
20 x 14 cm
Broj strana
310
Nakladnik
Rad, Beograd, 1960.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Srpski.

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Oštećenja / nepogodnosti:
  • Tragovi patine
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Marketing management / Upravljanje marketingom

Marketing management / Upravljanje marketingom

Philip Kotler

Upravljanje marketingom vodeći je marketinški tekst jer njegov sadržaj i organizacija dosljedno odražavaju promjene u marketinškoj teoriji i praksi.

Informator, 1994.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
14,9813,48
Gartsideovi modeli poslovnih pisama i ostalih poslovnih dokumenata

Gartsideovi modeli poslovnih pisama i ostalih poslovnih dokumenata

Shirley Taylor

Jedinstvena knjiga na hrvatskom tržištu, Gartsideovi modeli poslovnih pisama i ostalih poslovnih dokumenata, u ovom potpuno revidiranom i osuvremenjenom petom izdanju obuhvaća svaki zamislivi oblik poslovne dokumentacije.

Mate d.o.o, 2002.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
18,46
Einblick in Die Geschäftswelt- Blickpunkt: Bankwesen

Einblick in Die Geschäftswelt- Blickpunkt: Bankwesen

Vega Kraljev
Školska knjiga, 1996.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
4,99
Damodaran o valuaciji

Damodaran o valuaciji

Aswath Damodaran

Sposobnost valuiranja imovine bitna je vještina u širokoj raznolikosti profesionalnih Okruženja: od korporativnih financija do upravljanja portfeljem i strategije.

Mate d.o.o, 2010.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
46,24
Upravljanje marketingom, 12. izdanje

Upravljanje marketingom, 12. izdanje

Philip Kotler, Kevin Lane Keller

"Upravljanje marketingom" (12. izdanje, 2008.) autora Philipa Kotlera i Kevina Lanea Kellera jedno je od najutjecajnijih djela iz područja marketinga.

Mate d.o.o, 2008.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
23,10
Borba za nov međunarodni ekonomski poredak

Borba za nov međunarodni ekonomski poredak

Marko Vrhunec

Zbirka članaka i rasprava

Rad, 1979.
Srpski. Latinica. Broširano.
4,98