
Stimulativno nagrađivanje u privrednim preduzećima sa primerima iz prakse
Knjiga se bavi sustavima nagrađivanja zaposlenika u ekonomskom i industrijskom kontekstu.
Jedan primjerak je u ponudi
- Tragovi patine

Knjiga se bavi sustavima nagrađivanja zaposlenika u ekonomskom i industrijskom kontekstu.
Jedan primjerak je u ponudi
Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.
Upravljanje marketingom vodeći je marketinški tekst jer njegov sadržaj i organizacija dosljedno odražavaju promjene u marketinškoj teoriji i praksi.
Jedinstvena knjiga na hrvatskom tržištu, Gartsideovi modeli poslovnih pisama i ostalih poslovnih dokumenata, u ovom potpuno revidiranom i osuvremenjenom petom izdanju obuhvaća svaki zamislivi oblik poslovne dokumentacije.
Sposobnost valuiranja imovine bitna je vještina u širokoj raznolikosti profesionalnih Okruženja: od korporativnih financija do upravljanja portfeljem i strategije.
"Upravljanje marketingom" (12. izdanje, 2008.) autora Philipa Kotlera i Kevina Lanea Kellera jedno je od najutjecajnijih djela iz područja marketinga.
Zbirka članaka i rasprava