
Stimulativno nagrađivanje u privrednim preduzećima sa primerima iz prakse
Knjiga se bavi sustavima nagrađivanja zaposlenika u ekonomskom i industrijskom kontekstu.
Jedan primjerak je u ponudi
- Tragovi patine
Knjiga se bavi sustavima nagrađivanja zaposlenika u ekonomskom i industrijskom kontekstu.
Jedan primjerak je u ponudi
Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.
"Ponašanje potrošača" autora Leona G. Schiffmana i Leslie Lazar Kanuk jedno je od najpoznatijih djela u području potrošačkog ponašanja.
Knjiga "Strateški menadžment" (14. izdanje, 2008.) autora Arthura A. Thompsona, A.J. Stricklanda III i Johna E. Gamblea sveobuhvatan je udžbenik podijeljen u dva dijela.
Knjiga “Management i poduzetništvo” namijenjena je ponajprije osobama izrazitog poduzetničkog duha, spremnim da osobnu budućnost suoče s izazovima promjenjivog tržišnog okruženja.
Ova knjiga pokazuje da su kroz povijest ljudi koji su živjeli u malim državama, gdje su politički vođe dostupni, a ne udaljeni, bili sretniji, miroljubiviji, kreativniji i napredniji.
Knjiga "Kratka povijest korupcije" istražuje korupciju kao univerzalan i dugotrajan društveni fenomen, analizirajući njen razvoj kroz različite epohe i kulture.
Ova je knjiga namijenjena studentima prediplomskih studija kako bi im pomogla u stjecanju danas nedvojbeno neophodnih, temeljnih teorijskih spoznaja iz istraživanja tržišta.