
Marksizam i pitanje azijskog načina proizvodnje
Jedan primjerak je u ponudi
Jedan primjerak je u ponudi
Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.
"Osnove marketinga" (2006) autora Philipa Kotlera, Veronice Wong, Johna Saundersa i Garyja Armstronga jedna je od najutjecajnijih knjiga o marketingu.
Upravljanje marketingom vodeći je marketinški tekst jer njegov sadržaj i organizacija dosljedno odražavaju promjene u marketinškoj teoriji i praksi.
Nacistički propagandni udžbenik namijenjen odgoju i obrazovanju njemačke djece, objavljen u Osijeku 1941.
"Upravljanje proizvodnjom" (četvrto izdanje) – Roger G. Schroeder pruža temeljit pregled ključnih aspekata proizvodnog menadžmenta.
Blažo Mandić došao je u Kabinet Predsjednika Republike iz Bosne i Hercegovine 1954. godine, i tu ostao do kraja Titovog Života.
Knjiga je bogato opremljena crno-bijelim i kolor fotografijama.