Programirana nastava

Programirana nastava

Vladimir Mužić
Dimenzije
24,5 x 17 cm
Broj strana
180
Nakladnik
Školska knjiga, Zagreb, 1981.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Korišteno, u vrlo dobrom stanju
Oštećenja / nepogodnosti:
  • Žig knjižnice
  • Tragovi patine
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Izabrana djela 1-3

Izabrana djela 1-3

Pero Šimleša
Pedagoški fakultet, 1980.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
Knjiga se sastoji od tri toma
12,34 - 12,36
Developmental Theory and Clinical Process

Developmental Theory and Clinical Process

Fred Pine

Poznati nastavnik, istraživač i praktičar u ovoj knjizi pokazuje kako se perspektive suvremene razvojne teorije i terapeutskog pristupa mogu međusobno obogatiti.

Yale University Press, 1985.
Engleski. Latinica. Broširano.
18,14
Unapređivanje čitanja u osnovnoj školi

Unapređivanje čitanja u osnovnoj školi

Alojz Kobola

Autor analizira različite pristupe i strategije koje učitelji mogu koristiti kako bi potaknuli učenike na bolje razumijevanje i uživanje u čitanju.

Školska knjiga, 1977.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
6,52
Školstvo u XX. stoljeću

Školstvo u XX. stoljeću

Zbornik "Školstvo u XX. stoljeću", objavljen 2003. u Analima za povijest odgoja (vol. 2), sadrži radove sa stručno-znanstvenog skupa u Zagrebu (25.–27. listopada 2001.), održanog povodom 100. obljetnice Hrvatskog školskog muzeja.

Hrvatski školski muzej, 2003.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
5,98
100 pravila odgoja

100 pravila odgoja

Richard Templar

100 pravila odgoja jedinstveni je priručnik pomoću kojega ćete se lakše suočiti sa svim izazovima roditeljstva. Odgojit ćete samopouzdano dijete koje poštuje i suosjeća s drugima, no istodobno se zna zauzeti za sebe i svoja uvjerenja.

Znanje, 2012.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
7,54
Edukacija za stvaralaštvo

Edukacija za stvaralaštvo

Marko Stevanović

Knjiga se bavi različitim pedagoškim tehnikama i strategijama koje nastavnici mogu koristiti kako bi potaknuli stvaralačko razmišljanje kod učenika.

Tonimir, 1997.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
10,98