Influence: The Psychology of Persuasion

Influence: The Psychology of Persuasion

Robert B. Cialdini
Naslovnica
Tom McKeveny
Dimenzije
23,5 x 15,5 cm
Broj strana
320
Izdavač
Quill, New York, 1993.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Engleski.
ISBN
0-68-812816-5

Nema primeraka u ponudi

Poslednji primerak je nedavno prodat.

 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Financijsko izvještavanje u Europskoj uniji

Financijsko izvještavanje u Europskoj uniji

Ana Klikovac

Knjiga Finansijsko izveštavanje u Evropskoj uniji nastala je kao rezultat istraživanja o usklađenosti finansijskog izveštavanja u svetu, a posebno u Evropskoj uniji.

Mate d.o.o, 2009.
Hrvatski. Latinica. Broširano s omotom.
5,24
Gartsideovi modeli poslovnih pisama i ostalih poslovnih dokumenata

Gartsideovi modeli poslovnih pisama i ostalih poslovnih dokumenata

Shirley Taylor

Jedinstvena knjiga na hrvatskom tržištu, Gartside modeli poslovnih pisama i drugih poslovnih dokumenata, u ovom potpuno revidiranom i ažuriranom petom izdanju, uključuje svaki zamislivi oblik poslovne dokumentacije.

Mate d.o.o, 2002.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
18,46
Klasna borba i koncepcije razvoja

Klasna borba i koncepcije razvoja

Luka Marković

Ovo djelo se bavi temama klasne borbe i različitim koncepcijama društvenog i ekonomskog razvoja, pružajući uvid u sociološke i ekonomske teorije relevantne za to vrijeme.

Naprijed, 1978.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
5,98
Bez brige do zarade

Bez brige do zarade

Richard Carlson

100 saveta da pronađete put do blagostanja u svom životu

Algoritam, 2001.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
5,32
Ponašanje potrošača

Ponašanje potrošača

Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk

„Ponašanje potrošača” Leona G. Šifmana i Lesli Lazara Kanuk jedno je od najpoznatijih dela iz oblasti ponašanja potrošača.

Mate d.o.o, 2004.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s omotom.
9,58
Moć i tržište, Država i gospodarstvo

Moć i tržište, Država i gospodarstvo

Murray N. Rothbard

Što može državna vlast učiniti kako bi poboljšala društveno i ekonomsko blagostanje? Ništa, tvrdi Murray N. Rothbard.

Institut za javne financije, 2007.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
18,98