Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu

Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu

Philip Kotler, John T. Bowen, James C. Makens

Knjiga pruža sveobuhvatan pregled marketinških strategija i alata prilagođenih specifičnostima ugostiteljske i turističke industrije, s fokusom na kreiranje vrijednosti za goste i postizanje konkurentske prednosti.

Sveučilišni udžbenik u četiri poglavlja pruža uvid u praktičan način svladavanja osnovnih koncepcija i metoda modernoga marketinga u ugostiteljstvu i hotelijerstvu. Prvo poglavlje usmjereno je prema razumijevanju marketinškoga procesa, drugo tumači razvoj marketinških prilika i strategija, a treće razvoj marketinškoga spleta, dok se zadnje bavi upravljanjem marketingom. Osim teorije, izdvojeni ključni pojmovi, pitanja za raspravu, praktični primjeri, vježbe na internetu, konkretni slučajevi, pojmovnik i kazalo čine ovaj opsežni udžbenik iznimno kvalitetnim.

Naslov izvornika
Marketing for hospitality and tourism
Prijevod
Ivana Grabar
Dimenzije
26 x 21 cm
Broj strana
932
Nakladnik
Mate d.o.o, Zagreb, 2011.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Novo
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Marketing management / Upravljanje marketingom

Marketing management / Upravljanje marketingom

Philip Kotler

Upravljanje marketingom vodeći je marketinški tekst jer njegov sadržaj i organizacija dosljedno odražavaju promjene u marketinškoj teoriji i praksi.

Informator, 1994.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
14,98
Osnove marketinga

Osnove marketinga

Philip Kotler, Veronica Wong, John Saunders, Gary Armstrong

"Osnove marketinga" (2006) autora Philipa Kotlera, Veronice Wong, Johna Saundersa i Garyja Armstronga jedna je od najutjecajnijih knjiga o marketingu.

Mate d.o.o, 2006.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
41,28
Top 10 Firenca i Toskana

Top 10 Firenca i Toskana

Reid Bramblett

Korisne informacije - regija Firence i Toskane podijeljena je u osam područja, a počasna mjesta zauzimaju gradovi Firenca i Siena, svaki s vlastitom kartom na koricama knjige.

Mozaik knjiga, 2013.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
13,76
Osijek - vodič

Osijek - vodič

Verica Sikora
Turističko društvo Osijek, 1992.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
2,12 - 2,14
International Dictionary of Hospitality Management

International Dictionary of Hospitality Management

Međunarodni rječnik ugostiteljskog menadžmenta nezaobilazan je pratitelj za sve one koji rade ili studiraju u području ugostiteljskog menadžmenta.

Butterworth-Heinemann, 2008.
Engleski. Latinica. Broširano.
17,34
Milan - Churches, miseums and monuments

Milan - Churches, miseums and monuments

Claudia Converso

Kroz 162 fotografija u boji možete vidjeti ilustriranu povijest Milana.

Eurografica, 2006.
Engleski. Latinica. Broširano.
6,24