Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu

Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu

Philip Kotler, John T. Bowen, James C. Makens

Knjiga pruža sveobuhvatan pregled marketinških strategija i alata prilagođenih specifičnostima ugostiteljske i turističke industrije, s fokusom na kreiranje vrijednosti za goste i postizanje konkurentske prednosti.

Sveučilišni udžbenik u četiri poglavlja pruža uvid u praktičan način svladavanja osnovnih koncepcija i metoda modernoga marketinga u ugostiteljstvu i hotelijerstvu. Prvo poglavlje usmjereno je prema razumijevanju marketinškoga procesa, drugo tumači razvoj marketinških prilika i strategija, a treće razvoj marketinškoga spleta, dok se zadnje bavi upravljanjem marketingom. Osim teorije, izdvojeni ključni pojmovi, pitanja za raspravu, praktični primjeri, vježbe na internetu, konkretni slučajevi, pojmovnik i kazalo čine ovaj opsežni udžbenik iznimno kvalitetnim.

Naslov izvornika
Marketing for hospitality and tourism
Prijevod
Ivana Grabar
Dimenzije
26 x 21 cm
Broj strana
932
Nakladnik
Mate d.o.o, Zagreb, 2011.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Novo
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Kaotika

Kaotika

Philip Kotler, John A. Caslione

Upravljenje i marketing u turbolentnim vremenima. Neophodan vodič poslovnim vođama koji nastoje preživjeti današnje ekonomske oluje, a žele i napredovati u neizbježnim turbolencijama sutrašnjice.

Mate d.o.o, 2009.
Hrvatski. Latinica. Broširano s ovitkom.
5,24
Marketing management / Upravljanje marketingom

Marketing management / Upravljanje marketingom

Philip Kotler

Upravljanje marketingom vodeći je marketinški tekst jer njegov sadržaj i organizacija dosljedno odražavaju promjene u marketinškoj teoriji i praksi.

Informator, 1994.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
14,98
Osnove marketinga

Osnove marketinga

Philip Kotler, Veronica Wong, John Saunders, Gary Armstrong

"Osnove marketinga" (2006) autora Philipa Kotlera, Veronice Wong, Johna Saundersa i Garyja Armstronga jedna je od najutjecajnijih knjiga o marketingu.

Mate d.o.o, 2006.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
41,28
Vodič kroz grad Osijek

Vodič kroz grad Osijek

Značajan dokument koji odražava stanje grada neposredno nakon Drugog svjetskog rata. Vodič je služio kao praktičan alat za orijentaciju i informiranje građana i posjetitelja o urbanističkom izgledu i infrastrukturi grada u to vrijeme.

Gradski N. O., Građevinski odjel u Osijeku, 1946.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
64,28
The Giza Pyramids

The Giza Pyramids

Farid Atiya

Prvo izdanje.

Farid Atiya Press, 2004.
Engleski. Latinica. Broširano.
4,35