
Upravljanje marketingom 1-2
Analiza, planiranje i kontrola
Knjiga se sastoji od dva toma.
Jedan višetomni primjerak je u ponudi.


Analiza, planiranje i kontrola
Knjiga se sastoji od dva toma.
Jedan višetomni primjerak je u ponudi.
Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.
Marketing Management is the leading marketing text because its content and organization consistently reflect changes in marketing theory and practice.
Management and Marketing in Turbulent Times. An indispensable guide for business leaders who strive to survive today's economic storms and thrive in tomorrow's inevitable turbulence.
The book provides a comprehensive overview of marketing strategies and tools adapted to the specifics of the hospitality and tourism industry, with a focus on creating value for guests and achieving competitive advantage.
Ova je knjiga na svojih blizu tri stotine stranica vrlo uspješan udžbenik inventivnog menadžmenta na mnogim sveučilištima u Hrvatskoj i široj regiji.
Najpoznatiji udžbenik ekonomije daje jasan, točan i zanimljiv uvod u načela suvremene ekonomike i investicije američke i svjetske ekonomije. Ovo, petnaesto izdanje, uključuje ekonomiku zdravstva i ekonomiku zaštite okoliša.
U knjizi se autor detaljno bavi temom pomorske delatnosti i pruža dublji uvid u istorijske i pravne aspekte komercijalne plovidbe.