
Upravljanje marketingom 1-2
Analiza, planiranje i kontrola
Knjiga se sastoji od dva toma.
Jedan višetomni primjerak je u ponudi.


Analiza, planiranje i kontrola
Knjiga se sastoji od dva toma.
Jedan višetomni primjerak je u ponudi.
Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.
"Upravljanje marketingom" (12. izdanje, 2008.) autora Philipa Kotlera i Kevina Lanea Kellera jedno je od najutjecajnijih djela iz područja marketinga.
Upravljenje i marketing u turbolentnim vremenima. Neophodan vodič poslovnim vođama koji nastoje preživjeti današnje ekonomske oluje, a žele i napredovati u neizbježnim turbolencijama sutrašnjice.
Knjiga pruža sveobuhvatan pregled marketinških strategija i alata prilagođenih specifičnostima ugostiteljske i turističke industrije, s fokusom na kreiranje vrijednosti za goste i postizanje konkurentske prednosti.
Knjiga Makroekonomija Oliviera Blancharda daje temeljit i ažuran pregled makroekonomskih načela, teorija i politika, kombinirajući analitički pristup sa stvarnim ekonomskim primjerima.
Knjiga se bavi pojmom uprave i njegovom značenju u suvremenom društvu. Proučava razvoj, ulogu, vrste i modele uprave.