
Upravljanje marketingom 1-2
Analiza, planiranje i kontrola
Knjiga se sastoji od dva toma.
Jedan višetomni primjerak je u ponudi.



Analiza, planiranje i kontrola
Knjiga se sastoji od dva toma.
Jedan višetomni primjerak je u ponudi.


Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.
"Upravljanje marketingom" (12. izdanje, 2008.) autora Philipa Kotlera i Kevina Lanea Kellera jedno je od najutjecajnijih djela iz područja marketinga.
Upravljenje i marketing u turbolentnim vremenima. Neophodan vodič poslovnim vođama koji nastoje preživjeti današnje ekonomske oluje, a žele i napredovati u neizbježnim turbolencijama sutrašnjice.
Revidirano i nadopunjeno izdanje povodom 5. obljetnice. Iskorjenjivanje siromaštva kroz profit.
Zašto 1% svjetske populacije posjeduje 40% bogatstva? Zašto obrazovni sustavi širom svijeta proizvode nesretnu, slabo obrazovanu djecu? Zašto postoji glad?
Novo, revidirano i nadopunjeno izdanje englesko-hrvatskog i hrvatsko-engleskog poslovnog rječnika u dva sveska dragocjen je poslovnim ljudima, u vrijeme gotovo svakodnevno novih ekonomskih termina koji prate brojne promjene u poslovnoj teoriji i praksi.