
Upravljanje marketingom 1-2
Analiza, planiranje i kontrola
Knjiga se sastoji od dva toma.
Jedan višetomni primjerak je u ponudi.



Analiza, planiranje i kontrola
Knjiga se sastoji od dva toma.
Jedan višetomni primjerak je u ponudi.


Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.
Upravljanje marketingom vodeći je marketinški tekst jer njegov sadržaj i organizacija dosljedno odražavaju promjene u marketinškoj teoriji i praksi.
Upravljenje i marketing u turbolentnim vremenima. Neophodan vodič poslovnim vođama koji nastoje preživjeti današnje ekonomske oluje, a žele i napredovati u neizbježnim turbolencijama sutrašnjice.
"Upravljanje marketingom" (12. izdanje, 2008.) autora Philipa Kotlera i Kevina Lanea Kellera jedno je od najutjecajnijih djela iz područja marketinga.
"Upravljanje proizvodnjom" (četvrto izdanje) – Roger G. Schroeder pruža temeljit pregled ključnih aspekata proizvodnog menadžmenta.