Mate d.o.o
Masarykova 24
10000Zagreb
Hrvatska
Naslovi u ponudi
Osnove marketinga
"Osnove marketinga" (2006) autora Philipa Kotlera, Veronice Wong, Johna Saundersa i Garyja Armstronga jedna je od najutjecajnijih knjiga o marketingu.
Osnove upravljačkog računovodstva
Osnove upravljačkog računovodstva nakladnika Prentice Halla, sažeto su, analitičko i prepoznatljivo izdanje koje nas upoznaje s ključnim temama uspješnog poslovanja.
Poduzetništvo (sedmo izdanje)
Ova knjiga pruža sveobuhvatan pregled poduzetništva, pokrivajući ključne koncepte poput razvoja poduzetničke ideje, poslovnog planiranja, financiranja, upravljanja i rasta poduzeća.
Ponašanje potrošača
"Ponašanje potrošača" autora Leona G. Schiffmana i Leslie Lazar Kanuk jedno je od najpoznatijih djela u području potrošačkog ponašanja.
Pravno okružje poslovanja
Knjiga pruža sveobuhvatan pregled pravnih aspekata poslovanja, uključujući ugovorno pravo, trgovačko pravo, pravo intelektualnog vlasništva, zaštitu tržišnog natjecanja i potrošača, te porezni sustav Republike Hrvatske.
Pregovaranje
Peto izdanje udžbenika o pregovaranju, odnosno o kontroliranom komunikacijskom procesu, koji za cilj ima rješavanje sukoba interesa različitih pregovaračkih strana.
Premještanje usluga
Iskorištavanje optimalne vangranične prilike.
Prezentacijom do uspjeha
Svjetski poznati savjetnik i prezentator Jerry Weissman u ovoj knjizi govori kako se povezati sa najtežom i najzahtjevnijom publikom i potaknuti ih na akciju.
Primijenjena matematika za poslovanje, ekonomiju, znanosti o živom svijetu i humanističke znanosti
Ova knjiga daje odličan uvod u sve matematičke discipline koje se primjenjuju u društvenim znanostima, osobito ekonomiji, ali i prirodnim znanostima.